Sinds een week is Zenya erg traag bij ons, laden duurt erg lang. Zijn er anderen die hetzelfde probleem hebben? Wil graag weten of het bij Zenya ligt of bij onze eigen IT.
Antwoord op het topic Chaim Leunissen
Bekijk origineelSinds een week is Zenya erg traag bij ons, laden duurt erg lang. Zijn er anderen die hetzelfde probleem hebben? Wil graag weten of het bij Zenya ligt of bij onze eigen IT.
Antwoord op het topic Chaim Leunissen
Bekijk origineelDag Elisa, ook bij ons werk Zenya inderdaad wat trager bij het inladen van sommige onderdelen sinds een 2-tal weken, vooral aan de achterkant (applicatiebeheer).
Van gebruikers mocht ik nog geen klachten ontvangen.
Het is in dit geval van belang om het volgende na te gaan:
Na deze eerste inventarisatie is het vaak raadzaam om zowel de eigen IT afdeling als de Infoland Servicedesk te betrekken in het verdere onderzoek.
In de regel zal dat een samenwerking tussen IT, Functioneel beheer en de Servicedesk zijn.
Tot slot een ietwat formele opmerking: iedere organisatie heeft in de regel minimaal 2 Servicedesk contactpersonen die meldingen mogen indienen bij de Infoland Servicedesk: 1 Functioneel beheerder en 1 IT medewerker.
Neem contact op met de Servicedesk contactpersoon als jullie de traagheid willen laten onderzoeken door de Infoland Servicedesk.
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.