Even voorstellen & input gevraagd voor Infoland events

• 10 juli 2019
  • 5 reacties
  • 355 Bekeken

Hallo allemaal!

Vanaf 1 juli 2019 werk ik in de functie van Event Coördinator bij Infoland. Mijn naam is Maud en ik ga voor Infoland beurzen, congressen, themasessies, webinars en Community Events plannen, organiseren en coördineren. In het verleden heb ik al veel events en bijeenkomsten voor de privé en zakelijke markt mogen organiseren. Deze nieuwe uitdaging bij Infoland pak ik dan ook graag met beide handen aan, ik heb er zin in!

Maar wie is Maud nog meer?
Een Brabantse dame van 34 jaar, samenwonend met vriend Maarten en dochter Isabel (3,5). Ik hou van creatief bezig zijn, koken, wijn, samenzijn met vrienden en familie, weekendjes weg en kamperen.
Stil zitten kan ik niet zo goed. Ik wil graag wat om handen hebben en ben met mijn creatieve brein altijd opzoek naar wat nieuws. Een ondernemend type dus.

Input gevraagd!
Vind jij het ook tijd voor een Infoland event, waar je andere (potentiële) klanten kunt ontmoeten en kennis kan uitwisselen? Mooi, dat vinden wij ook!
Momenteel ben ik daarom bezig met het opzetten van een eventplanning voor de rest van het jaar. En daarbij zou ik jouw input goed kunnen gebruiken!

Wat zijn nu onderwerpen, die volgens jou écht aan bod moeten komen tijdens zo’n event? Deel je ideeën onder dit topic en ik ga onderzoeken wat ik voor je kan betekenen.

Groetjes Maud

5 reacties

Beste Maud,

veel succes met je nieuwe uitdaging :-)
Het zou tof zijn moest er een gebruikersdag over het optimaliseren van iAudit en iCheck kunnen doorgaan. We werken hier al mee maar we hebben toch het gevoel hier nog niet 100% uit te halen wat er mogelijk is. Dus dit zouden we graag verder willen optimaliseren.
Ook zou het leuk zijn om meer te weten om iRisk, iTaks, iCheck en iDocument vlot met mekaar te kunnen koppelen zodat we hier ook alles uithalen wat er mogelijk is.
De laatste tijd stellen we ook steeds vaker bugs vast waardoor we bepaalde toepassingen niet meer kunnen gebruiken als voorheen en moeten wachten op een volgende update, maar ik zou graag willen weten hoe andere gebruikers hiermee omgaan, en of ze deze bugs ook hebben.

groetjes,

Nancy
Hi Nancy,

Bedankt voor je reactie!

Je geeft onderwerpen aan voor een sessie, iAudit en iCheck, zou je mij aan kunnen geven wat je hierin precies mist?
Ook lees ik de interesse omtrent iRisk, iTask, iCheck en iDocument. Deze onderwerpen zijn erg breed. Waar loop je precies tegen aan?

Hoe zou jij een verdere een invulling willen zien van een event? Zou je naar een bepaalde locatie willen komen, zou je een webinar willen volgen of heb jij wellicht nog andere ideeën?

Ik hoor het graag van je!

Groetjes Maud
Beste Maud,

wat de missen ivm iAudit en iCheck is hoe we dit zo optimaal mogelijk kunnen gebruiken, hoe gebruiken andere zorginstellingen deze toepassingen voor het plannen - uitvoeren - en opvolgen van audits of andere controles? Hoe gaan ze om met verbeteracties of correctieve acties die hieraan dienen gekoppeld te worden -> wie vult deze in, hoe bepaal je de grens voor correcties acties etc.
Voor iRisk zou het interessant zijn om eens te horen hoe andere instellingen dit gebruiken, wie stelt op, wie bepaalt de uit te voeren acties en wie volgt op of deze worden uitgevoerd?
Maar ook willen we iRisk, iTask, iCheck en iDocument met mekaar kunnen koppelen zodat we zaken maar in 1 toepassing dienen in te vullen maar dit toch in andere toepassingen zichtbaar is bv. het koppelen van betrokken documenten in iCheck, iRisk etc...
Voor de NIAZ Qmentum Global dienen er ook audits op het bestaan en de inhoud van procedures/beleidslijnen etc. te gebeuren. Hoe hebben andere zorginstellingen dit aangepakt? In principe kan dit via de 'eigenschappen' van een document, maar ik ben toch benieuwd hoe anderen hier mee aan de slag zijn gegaan.

De vragen over de bugs zijn duidelijk denk ik.

Naar een bepaalde locatie gaan is zeker geen probleem (liefst België) maar dan moeten we ook uitgenodigd worden. We merken dat we niet altijd op de hoogte zijn van gebruikersdagen etc. Indien het in Nederland plaatsvindt zou het niet slecht zijn moesten we via webinar kunnen meevolgen indien we niet in Nederland kunnen aanwezig zijn.

groetjes,

Nancy
Reputatie 4
Badge
Hallo Maud

Heel veel succes met je nieuwe uitdaging.

Ik heb al eens een topic gemaakt over de invulling van de events en het wegvallen van de gebruikersdag.
Topic: Events en het wegvallen van de gebruikersdag

Wat ik graag zou zien is een event per module met expert-gebruikers. De expertgebruikers hoeven geen presentatie over hoe bijvoorbeeld een proces in iTask is ingeregeld. Dat kunnen we wel. Wat ik als ervaren gebruiker zoek is:
  • wat kan ik meer, beter en efficiënter inregelen met de nieuwe functionaliteiten van de laatste versies in iTask (Melden & Analyseren), iCheck (Meten & Inspecteren), iRisk en iDoc
Daarnaast hebben/krijgen we nieuwe modules in Iprova en zou ik daarom graag een event willen over:
  • kaartenbakken
  • iPlan: hoe gebruik en regel je dit precies en zo efficiënt mogelijk in
  • managementinformatie: wat hebben andere organisaties in managementinformatie zitten
Hi Nancy en Jeske,

Hartelijk dank voor jullie reactie! Ik ga het zeker meenemen in een eventplan voor de komende periode en voor 2020.

Mocht je nog andere ideeën of opmerkingen hebben, laat het dan gerust weten!

Groetjes Maud

Reageer