Webinar

OPNAME webinar: het uitvoeren van tracers in iProva

• 28 oktober 2019
  • 6 reacties
  • 286 Bekeken
OPNAME webinar: het uitvoeren van tracers in iProva
Reputatie 7
  • Infoland Community Manager
  • 193 reacties

Op dinsdag 19 november vond het webinar ‘tracers’ plaats, waarin product owner @Koen Sterken ons stap voor stap heeft uitgelegd hoe je in iProva tracers kunt uitvoeren. Het webinar was gericht op kwaliteitsmedewerkers en auditors in de care en cure markt.

Heb je het webinar gemist?

Kijk dan onderstaand het webinar terug. Let op! In dit webinar zit een interactief gedeelte waarin Koen vragen aan de deelnemers stelt. Aangezien dit een herhaling is, is het niet meer mogelijk om hieraan deel te nemen.

6 reacties

Goedemorgen,

Ik zou hier graag meer over weten, maar kan niet op het moment van het webinar. Is het mogelijk om de informatie achteraf ook te ontvangen? Moet ik me daarvoor aanmelden of komt het gewoon in de community beschikbaar?

Groeten, Katrijn Prins

Reputatie 7

Hoi Katrijn, 

Geen zorgen: het webinar wordt na afloop inderdaad gedeeld op de community! 

Beste Koen,

In de webinar heb je de mogelijkheden van vragenlijstonderzoek besproken wanneer het pad van de patient bekend is. Wat zijn de mogelijkheden in iProva als het pad van de patient niet bekend is? In de webinar gaf je aan hier later op terug te komen, maar volgens mij is dat niet meer gebeurd.

Alvast bedankt!

Reputatie 1
Badge

Beste Koen,

In de webinar heb je de mogelijkheden van vragenlijstonderzoek besproken wanneer het pad van de patient bekend is. Wat zijn de mogelijkheden in iProva als het pad van de patient niet bekend is? In de webinar gaf je aan hier later op terug te komen, maar volgens mij is dat niet meer gebeurd.

Alvast bedankt!

Hier ben ik ook benieuwd naar. Wij willen veel meer naar een auditsysteem waarbij niet vooraf een pad duidelijk is maar er gekeken wordt naar wat ligt er nu op de afdeling en volg die patiënt.

Ik kan mij indenken dat je dan een vragenlijst maakt op basis van bepaalde normen die je wilt laten toetsen en dan de auditor aan laat geven welke afdeling dit dan getoetst is.

Reputatie 1
Badge

Daarnaast nog de vraag;

Kan de vragenlijst invuller de vragenlijst ook exporten naar word/excel?

Wij werken niet met tablets met de audits en dan is het wel handig als zij een lijst met vragen/normen mee kunnen nemen.

Reputatie 6

Beste Koen,

Alvast bedankt!

Excuses voor de late reactie!

Eén van de doorontwikkelingen die ik heb aangegeven faciliteert de mogelijkheid waarbij het pad van de patiënt niet bekend is. Namelijk de mogelijkheid om als traceraar/auditor ad hoc nog afdelingen toe te voegen.

Daarnaast nog de vraag;

Kan de vragenlijst invuller de vragenlijst ook exporten naar word/excel?

Wij werken niet met tablets met de audits en dan is het wel handig als zij een lijst met vragen/normen mee kunnen nemen.

Het is op dit moment niet echt mogelijk de vragenlijst te exporteren naar word of excel.

Reageer