Event

Terugblik op een geslaagd Community event

  • 21 November 2018
  • 5 reacties
  • 659 Bekeken

Reputatie 7

Op dinsdag 20 november vond het eerste Infoland community event plaats. We hadden voor deze speciale gelegenheid een select groepje actieve community leden uitgenodigd op ons kantoor in Veldhoven. Het doel? Hen bedanken voor hun bijdrage aan de Infoland community. Daarnaast hebben we gesproken over de ontwikkelingen van de community en stond de middag in het teken van ideeën en ontwikkelingen rondom Zenya.

 

Een goed begin is het halve werk

Speciaal voor deze gelegenheid werd de blauwe loper uitgelegd. De community leden werden vervolgens met luid applaus van alle Infolanders verwelkomd.
Een mooie binnenkomer, al zeggen we het zelf.
 

a76edb56-4d81-49d2-8fbd-00838bf4c0bf.jpg

 

 

Gif-applaus.gif

 

 

 

 

 

Update en strategie Infoland Community

Met deze positieve energie vervolgden we het programma, waarbij we eerst stilstonden bij de Infoland Community. We deelden de successen en uitdagingen van de community en er was uiteraard ruimte voor feedback van de community leden. We sloten de ochtendsessie af met een rondleiding door het Infoland gebouw en een welverdiende lunch.
 

Leren van elkaar

De middag stond in het teken van onderlinge kennisdeling. Zo hebben we gebrainstormd en antwoord gezocht op de vraag: ''Als je morgen iets zou mogen veranderen aan Zenya, wat zou dat dan zijn?''. De community leden kwamen met veel goede ideeën en werden gevraagd een prioritering aan te brengen en hun ideeën toe te lichten. Mooi om op deze manier kennis met elkaar te delen!

De digitale ontwikkelingen gaan vliegensvlug en dat heeft natuurlijk ook gevolgen voor het werkveld van onze community leden. Hoe ziet je werkveld er over 10 jaar uit? Om antwoord te geven op deze vraag hebben we middels een design thinking methode het toekomstige werkveld van de community leden in kaart gebracht. En natuurlijk hebben we daarna gekeken hoe Zenya hierin een rol zou kunnen spelen.
 

4fa423c2-2a6f-49a5-823e-a1bc277d68df.jpg


De dag werd afgesloten met een korte evaluatie en een persoonlijke cadeautje voor alle community leden. We kijken terug op een enerverende, gezellige en waardevolle dag!

Nogmaals bedankt @JesseV @Jeske van Gassel@J.Poppema @tomcouwberghs @Michel Pot @Silvia van Gils @Gerlof voor jullie aanwezigheid, energie en input!


5 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Het was een hele leuke en inspirerende dag. Mooi om met mede communityleden én product developers aan tafel te zitten. Vol energie weer naar huis!
Reputatie 3
Het was inderdaad top!

Tof om iedereen eens in 't echt te ontmoeten en de sfeer ter plaatse op te snuiven.

Bedankt aan Hiewwaiy en het ganse team!
Reputatie 5
Badge +8
Ik sluit me bij Sylvia en Tom aan.
Het was een hele inspirerende dag. ik heb genoten van het applaus, lunch, enthousiasme van het Infoland-team, collega applicatiebeheerders, maar vooral ook van de input van iedereen die er die dag bij betrokken was. Het was fantastisch.

En ja, de gepersonaliseerde (wat k trouwens thuis pas zag 😉) mok is niet stuk gegaan op de fiets!

Dank je wel Infoland!
Reputatie 3
Badge +6
Ik sluit me aan bij bovenstaande berichten!

Erg leuk, inspirerend en fijn om zo betrokken te worden als klant door de leverancier.

Goed georganiseerd, van begin tot eind. Complimenten aan Hiewwaiy en de rest van Infoland!

Tot snel !


Groet,
Gerlof Huntelerslag
Nij Smellinghe Ziekenhuis - Drachten
't Kon minder zeggen ze bij ons. Het was een fijne plezierige dag en toch wel weer wat kennis opgedaan.
Moi

en tot een volgende keer!

Jan

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring