Q&A

Kun je e-mailberichten uit een testomgeving onderdrukken?

  • 21 May 2019
  • 3 reacties
  • 135 Bekeken

  • Moderator: Infoland Customer Support Engineer
  • 2439 reacties
Onderdrukken kan niet, wat je wel kunt doen, is:

  1. Ga naar Applicatiebeheer -> Systeeminstellingen: Algemeen, wijzig de installatie modus naar een andere waarde dan "productie" en wijzig de instelling "Ontvanger van alle uitgaande e-mailberichten:" naar een adres waarop je deze mails wilt ontvangen. Alle mail die verzonden wordt, gaat dan naar dit adres.
  2. Voeg een regel aan je e-mail applicatie zelf toe waarmee je alle mails uit de testomgeving meteen bij ontvangst naar een aparte map verplaatst.

3 reacties

Reputatie 1
Badge +3

Onderdrukken kan niet, wat je wel kunt doen, is:
 

  1. Ga naar Applicatiebeheer -> Systeeminstellingen: Algemeen, wijzig de installatie modus naar een andere waarde dan "productie" en wijzig de instelling "Ontvanger van alle uitgaande e-mailberichten:" naar een adres waarop je deze mails wilt ontvangen. Alle mail die verzonden wordt, gaat dan naar dit adres.
  2. Voeg een regel aan je e-mail applicatie zelf toe waarmee je alle mails uit de testomgeving meteen bij ontvangst naar een aparte map verplaatst.

Begrijp ik het goed dat er geen oplossing is om in de testomgeving van Zenya zelf de e-mails uit te schakelen wanneer een trigger een notificatie start? Het gaat mij om de Flow meldingen. Als ik alle ‘geimporteerde meldingen’ vanuit datacopy afgehandeld zet, ontvang ik dan geen notificatie per e-mail meer?

Hoi Jacco,

Vanuit de testomgeving kun je e-mailberichten naar één adres laten sturen. De berichten worden dus nog wel verstuurd, dat kun je niet onderdrukken.

Reputatie 1
Badge +3

Hoi Inge,

 

Dank je wel voor je reactie. Ik ga kijken of ik buiten Zenya om een oplossing kan bedenken. 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring