Beheren van projectmanagement in Meldingen?

  • 1 September 2021
  • 6 reacties
  • 86 Bekeken

Badge +1

Is er iemand die projectmanagement beheerd en borgt in I-Task? Hoe is dit ingeregeld? Hoe is het proces ingericht? Wie heeft hier ervaring mee?


6 reacties

Hallo @jeanette,

Wat leuk om te lezen dat er interesse is om projecten in iProva/Zenya onder te brengen, De pijler FLOW kan hier goed ingezet worden!

Ken je onderstaande webinar:?

 

Badge +1

Ik heb de webinar gekeken, maar deze is heel erg basic. Ik wil meer het systeem voor me laten werken met actiepunten etc.

Hallo Jeanette,

Uiteraard ben ik erg benieuwd naar ervaring uit het land. In de tussentijd kun je wellicht sparren met jullie accountmanager over de mogelijkheden binnen jullie situatie.

Badge +1

Ik heb inmiddels een flow ingeregeld en loopt goed.

Wat fijn!

Uiteraard ben ik benieuwd naar je oplossing. Ben je bereid deze te delen hier?

Badge +1

Middels een flowschema in I-Task kunnen de stappen in het projectmatig werken gemonitord worden. Er zijn verschillende stappen, waarbij actiepunten en formulieren automatisch worden uitgezet. In de eerste stap wordt een project aangemeld via een meldformulier. Daarna wordt een actiepunt uitgezet voor de projectleider die een aantal vragen moet beantwoorden in het actiepuntenformulier 1. Afhankelijk van de antwoorden worden weer acties uitgezet bij de volgende stap. Bij de volgende stap moet weer een actiepuntenformulier 2 worden ingevuld. Ook hier geldt weer voor dat er automatisch acties worden uitgezet bij de volgende stap afhankelijk van de antwoorden.

Bij de volgende stap wordt de voortgang gemonitord door het invullen van een voortgangsformulier. Indien er meerdere voortgangsformulieren moeten worden ingevuld (middel/grote projecten) worden actiepunten uitgezet om de formulieren in te vullen. Na beëindiging van het project vindt er een evaluatiestapplaats (leason learned) en daarna is er een controlestap of het project ook daadwerkelijk is afgerond.

Bij kleine projecten worden enkele acties overgeslagen.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring