Skip to main content

Een klachtencoördinator die vanuit ‘wat moet ik doen?’ een e-mail wil versturen naar de klager (en dat zijn meestal patiënten/fam.leden) , krijgt  in het e-mail formulier achter AAN een leeg veld te zien, waarin zij zelf het e-mailadres moet typen.
Nu heeft zij al 2x een datalek veroorzaakt door een verkeerd e-mailadres in te typen.

Het zou handig zijn dat je ook een mail zou kunnen versturen waarbij je een veld kunt instellen naar wie de mail verstuurd moet worden (in dit geval van de klager)

Of heeft iemand een idee hoe ik dit het beste aan kan pakken?

Hoi @Kluijfhout,

Je kunt dat doen via een workflowactie ‘e-mailbericht versturen'. Je kunt dan een veld kiezen waarnaar je het bericht verstuurt.

Wanneer de tekst van het e-mailbericht niet standaard is, zou je deze tekst in kunnen laten vullen op een formulier in een veld dat je hiervoor maakt. De tekst uit dit veld kun je dan gebruiken in het e-mailsjabloon dat je gebruikt bij deze actie.


Reageer