Vraag

Een bestaande melding toevoegen aan een kaart van de kaartenbak

  • 25 November 2021
  • 2 reacties
  • 9 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hallo,

 

graag zouden we een bestaande meldingen willen koppelen aan een kaart in de kaartenbak zodat deze op tabblad meldingen zichtbaar is. Nu kan alleen gekozen worden voor een nieuwe melding. Is er de mogelijkheid van bestaande melding koppelen?

 

Groet, Rudi Evers


2 reacties

Hoi Rudi,

Je kunt vanuit de kaartenbak nu de koppeling niet maken. Wel vanuit een melding door daar op een formulier in een veld van het type ‘kaartenbak’ de kaart of kaarten in te vullen die aan de melding gekoppeld moeten worden.

Heb je misschien een voorbeeld van een scenario waarvoor je dit zou willen gebruiken?

Reputatie 1
Badge +2

Hallo Inge,

We hebben accountmanagement ingericht in Zenya kaartenbak. Het account (bijvoorbeeld een Ziekenhuis) heeft contactpersonen en diverse info. In de kaartenbak tabblad documenten zijn alle DVO's en gegevensuitwisselingsovereenkomsten te vinden. En we kunnen vanuit de kaartenbak een flow starten als er een actie nodig is n.a.v. bijvoorbeeld een accountgesprek.

Nu worden er intern ook meldingen ingevoerd die mogelijk relevant zijn bij het accountmanagement. Ik heb in de flow een veld opgenomen voor de koppeling met de kaartenbak en dat werkt prima. Echter als in eerste instantie onduidelijk is of de melding relevant is voor accountmanagement dan is de koppeling er niet. Indien het een afgehandelde melding betreft kunnen we de melding wel heropenen en dan alsnog het aangemaakte veld kaartenbak invullen, maar het zou mooi zijn als we de afgehandelde melding direct kunnen koppelen.

Daarnaast is er dan nog een rechtenissue. De accountmanager heeft geen rechten om meldingen in te zien waar de accountmanager niet bij betrokken is. In de flow is dat geregeld door indien veld kaartenbak gevuld is dan accountmanager betrekken. Achteraf koppelen, dan loopt de flow niet meer en dan moeten rechten handmatig worden toegekend. Of we moeten dat ook in de flow inbedden (bij heropenen en veld invullen → rechten toekennen en dan de melding weer sluiten).

Ik zoek even naar de beste weg.

 

Groet, Rudi

 

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring