Ervaringen van FLOW gebruikers gevraagd (voor tips en herinrichting)

  • 8 March 2023
  • 5 reacties
  • 111 Bekeken

Badge

Wij werken sinds 2 jaar met FLOW voor de MIC en MIM meldingen. We lopen tegen best wat zaken aan die niet goed lopen: rapportage kost veel tijd, we krijgen het dashboard niet zo ingericht dat managers het voor stuurinformatie gebruiken, veel vragen ven problemen van gebruikers, meldingen worden regelmatig niet tijdig afgehandeld.

Wij zijn op zoek naar andere grote VVT aanbieders (intramuraal en extramuraal) die tevreden zijn over hun inrichting en gebruik om hun ervaringen te horen en van te leren.


5 reacties

Reputatie 5
Badge +5

@Annemarieke Slavenburg

Ik begrijp dat jullie inmiddels gesproken hebben met 1 referentieklant en dat jullie heel actief op zoek zijn naar meer ervaringen, tips en uitwisseling.

Daarom een oproep aan iedereen, met name in de VVT, om hierop in te haken.

Badge +1

Beste Annemarieke,

Ik werk als kwaliteitsfunctionaris bij Cello (zorg voor mensen met een veelal verstandelijke beperking) en heb 15 jaar/redelijk wat ervaring met de inrichting FLOW. Die ervaringen zijn eigenlijk alleen maar positief, dus ik nodig je graag uit om een contact met me op te nemen en jouw vragen/knelpunten te bespreken.   Fred van Gennip

Badge

Beste Fred,

 

Dank je voor je reactie. Fijn dat ik contact met je op mag nemen. Ik hoor graag je ervaringen.
Heb je een mailadres of 06 zodat we een afspraak kunnen maken?

Mvr. Annemarieke Slavenburg

 

Reputatie 5
Badge +5

@Fred van Gennip en @Annemarieke Slavenburg 
Ik stel voor dat jullie persoonlijke gegevens via een privé bericht met elkaar delen, zie Hoe maak ik gebruik van privéberichten? | Infoland Community

Reputatie 5
Badge +8

Ik heb je een prive bericht gestuurd, wellicht heb je hier iets aan !

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring