Incident melden door ZZP-er - Medewerker Uitzendbureau ?!

  • 4 February 2020
  • 4 reacties
  • 74 Bekeken

Reputatie 5
Badge +8

ZZP-ers / Uitzendbureau medew. zijn geen directe medewerker van onze organisatie, en staan dan ook niet in ons personeelssysteem. Hierdoor worden ze ook niet dagelijks via iSync gesynchroniseerd met de onze active directory en hebben daardoor niet de standaardrechten van een eigen medewerker binnen iProva !

GEVOLG = Als deze mensen een klantincident willen melden in iTask kunnen ze hun gegevens dan niet vinden vanuit de het “OPZOEKVELD" gekoppeld aan het personeelssysteem. Handmatig met voorwaarden instellen per meldingstype voor deze collega's is arbeidsintensief :disappointed_relieved:

MIJN VRAAG :

  • Hoe gaan andere organisatie hiermee om t.a.v. incidentmeldingen klant ?
  • Zijn er wellicht andere oplossingen om dit voor deze categorie medewerkers in te stellen, rechten / rollen / groepen …. ?

Alvast dank voor het meedenken :grinning:


4 reacties

Hoi @Emile Korver,

Misschien kun je iets doen met een ‘mobiel formulier’ dat je kunt laten invullen door de ‘externen'?
Dit mobiele formulier kun je dan anders inrichten dan het formulier dat je voor je eigen medewerkers gebruikt.

Je kunt het formulier laten invullen via de Capture app of via een link die je kunt aanmaken via Applicatiebeheer > Meldingen > Mobiele & externe toegang.

Reputatie 5
Badge +8

Dit is nieuw voor mij en ga ik eens uitzoeken, volgens mij hebben wij te weinig licenties voor Mobiele en Externe toegang :kissing::thinking:

Reputatie 2
Badge +4

Deze vraag is inmiddels van 2 jaar geleden, maar voor ons nu actueel.

Ik vraag me af of de oplossing van een mobiel formulier werkt, aangezien ik net heb begrepen en uitgeprobeerd dat je moet inloggen om bij dat formulier te kunnen komen. Middels loginnaam of QR code (vanuit Zenya).

Zie ik iets over het hoofd?

Hoi Sophie,

Voor het invullen van een ‘mobiel formulier’ hoef je niet in te loggen als je dat via een website invult.

Zie ook:
 

 

Voor het invullen van een formulier via de Capture app dien je wel in te loggen.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring