Vraag

Mobiel meldformulier: verwijzing mogelijk maken

  • 19 juli 2021
  • 1 reactie
  • 14 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Onlangs zijn we bij het Radboudumc gestart met het melden van klachten in iProva/Zenya. Daarbij wordt o.m. gebruik gemaakt van een mobiel meldformulier, waarvan de link op de website is geplaatst.

In het formulier willen we graag verwijzen naar aanvullende informatie in een webshare document over privacy en machtiging. Bij de intern gerichte meldformulieren is dit mogelijk door een hyperlink toe te voegen in een toelichting. Bij een mobiel meldformulier is deze optie er niet. Datzelfde geldt voor de mogelijkheid om labels/toelichting voorwaardelijk in te stellen en te tonen.

Is het mogelijk om het verschil in functionaliteit tussen mobiele formulieren en meldformulieren voor medewerkers verder te verkleinen om zo het invullen voor patiënten/klanten vriendelijker te maken?

Groeten, Ivo

Ivo van Kampen | Applicatiespecialist | Radboudumc


1 reactie

Binnen Witte Kruis lopen weook tegen hetzelfde probleem aan

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring