Beantwoord

Onthouden van een filter in FLOW overzicht met meldingen

  • 6 July 2022
  • 5 reacties
  • 39 Bekeken

Badge

Wanneer ik in de module meldingen filter op een bepaald onderwerp, zie bijlage, ben ik na het openen van een melding mijn instellingen kwijt. Module opent op het hele overzicht in plaats van alleen de selectie.

Als ik niet het kruimelpad gebruik maar met ← in de bovenbalk terug ga opent het net afgesloten formulier opnieuw. 

Hierdoor moet ik de selectie opnieuw maken waardoor het lastig is om overzicht te houden, welke heb ik al gezien, welke nog niet. 

Zijn hier werkwijzen voor om filter te behouden en zo niet kan dit worden aangepast?

Vriendelijke groet Irene van Eerden 

icon

Antwoord op het topic Chaim Leunissen 6 July 2022, 13:52

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6

@Irene 

Beste Irene, je kan zelf filters toevoegen aan je overzicht met meldingen.

Via "Mijn filters beheren" kan je zelf je eigen (favoriete) filters toevoegen.

Gebruik mijn filters beheren om eigen filters toe te voegen

Deze kan je dan altijd weer opnieuw gebruiken eventueel in combinatie met kolomfilters om je zoekopdrachten te verfijnen.

Je kan zoveel filters toevoegen als je wenst en kiezen of je deze onder het kopje favoriete filters of overige filters wenst te zien.  Even een screenshot als voorbeeld:

 

Kijk zeker eens naar deze training van Chaim, hierin wordt alles goed uitgelegd.

Hopelijk is dit waar je naar op zoek bent….

 

Reputatie 5
Badge +5

@Irene  en @Els Lowette 

Volgens mij kan het nog simpeler door gebruik te maken van de pijltjes "volgende melding” en "vorige melding”:

  • Ik voer een zoekactie uit die 3 meldingen teruggeeft:
     
    3 Meldingen op zoekterm "Stoten”

     

  • Ik klik op de eerste melding in het overzicht en ik voer de handelingen uit die er nodig zijn

     

     

  • Vervolgens klik ik rechtsboven op het pijltje "Volgende melding” om naar de volgende melding te gaan:

     

     

  • En  nu komt het: je gaat op die manier altijd door naar de volgende melding die voldoet aan de uitgevoerde zoekvraag!
Reputatie 5
Badge +6

@Chaim Leunissen 

Hallo Chaim, fijn, bedankt, hiermee heb ik ook weer wat bijgeleerd :)

Reputatie 1
Badge +6

@Irene  en @Els Lowette 

Volgens mij kan het nog simpeler door gebruik te maken van de pijltjes "volgende melding” en "vorige melding”:

  • Ik voer een zoekactie uit die 3 meldingen teruggeeft:
     
    3 Meldingen op zoekterm "Stoten”

     

  • Ik klik op de eerste melding in het overzicht en ik voer de handelingen uit die er nodig zijn

     

     

  • Vervolgens klik ik rechtsboven op het pijltje "Volgende melding” om naar de volgende melding te gaan:

     

     

  • En  nu komt het: je gaat op die manier altijd door naar de volgende melding die voldoet aan de uitgevoerde zoekvraag!

Hoi Chaim,

Ik heb nu een zoekvraag/filter die resulteert in 151 zoekresultaten. Deze worden in het meldingen overzicht op 4 pagina's getoond (50 meldingen per pagina). Nu ben ik bij de 50ste melding in de lijst (laatste melding op pagina 1), maar nu is het “volgende melding”s pijltje uitgegrijst 

Klopt het dat ik niet naar de volgende melding kan omdat deze op een nieuwe pagina zit van de zoekresultaten? Is dit bewust zo ontworpen?

Als ik nu weer terug naar het overzicht moet is de zoekopdracht weer verdwenen en zie ik weer mijn volledige lijst van 1400 (zie ook originele issue van Irene). 

Is er een (andere) makkelijkere manier om door een lijst met meer dan 50 meldingen heen te scrollen als je ze allemaal wilt openen een voor een?

Hoi @AnnetteG,

Dat is een bekende bug met nummer 64927. Via Mijn Infoland kun je aangeven dat jullie last hebben van deze bug.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring