Vraag

Voorbeeld van Verbetervoorstel in FLOW

  • 5 August 2021
  • 3 reacties
  • 294 Bekeken

Reputatie 3
Badge +7

In onze organisatie maken wij gebruik van verbetervoorstellen in de iTask (Flow).

Wij hebben twee mogelijkheden in het formulier (en de flow) geïmplementeerd. Een korte afhandeling en een lange afhandeling van een verbetervoorstel. De korte afhandeling gaat prima, echter de lange afhandeling waarbij je een project start (+ plan, eigenaar, uitvoerder ed ) gaat het mis bij de opvolging en evaluatie. 

Heeft iemand een voorbeeld waarbij de flow iets eenvoudiger is ingericht.  


3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Wij hebben een verbeterformulier wat gebaseerd is op het goede voorbeeld van @Silvia van Gils :wink:

Onze workflow is wat aangepast naar wensen van onze kwaliteitsmedewerkers en alweer een paar jaar in gebruik. Ondanks de ervaring van met name de kwaliteitsmedewerkers, zien we ook bij ons dat het nog wel eens mis gaat bij de uitgebreidere workflow van de verbeterprojecten.

Als je meer wilt weten, neem dan gerust contact op.

Reputatie 5
Badge +8

ik denk dat er best veel organisatie een verbetermodule hebben op basis van de twee routes die Silvia bedoeld :joy:. Werkt namelijk erg prettig en makkelijk! Er zullen per organisatie wat kleine verschillen zijn, maar de basis is bij veel gelijk denk ik!

Reputatie 6
Badge +7

Hallo Marja,

Wij hebben ook twee routes in onze verbetermodule. De verbeteractie en het verbeterproject.

Ik weet niet hoe jullie flow eruit ziet, dus of die van ons eenvoudiger is ingericht.

Ik kan je ons meldtype wel toesturen als je wilt. Maar het kan ook zijn dat jullie huidige al op onze systematiek is gebaseerd. :wink:

Misschien kun je een screenshot van jullie workflow plaatsen?

Als je ons meldtype wilt hebben mag je me mailen: silvia.vangils@radboudumc.nl 

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring