Wij zijn aan het inventariseren hoe wij de klachten module kunnen inrichten. Graag komen wij in contact met ziekenhuizen die dit al hebben ingericht.
Tips zijn welkom!
Bladzijde 1 / 1
Mail mij even op asmeets@viecuri.nl dan kan ik je uitgebreider van informatie voorzien.
Ook onze klachtenfunctionarissen maken gebruik van iTask voor de klachtenregistratie.
Indien nodig, kun je contact met me opnemen voor meer informatie.
Ook wij in het ETZ maken gerbuik van iTask voor de klachtenregistratie en hopelijk op kort termijn ook voor het gedeelte klachten onderzoeks commissie. Laat maar weten als je info nodig hebt. Wij vinden het erg fijn werken en alle documentetatie etc registren we ook in de melding. We maken vollop gebruik van extra info incl sjablonen voor registratie van bv tel contact berichten en notities
Info nodig mail gerust g.strous@etz.nl
Info nodig mail gerust g.strous@etz.nl
Ook hier een uitgebreide klachtenregistratie. Momenteel ook bezig met een finetuning om het digitale proces nog beter te laten aansluiten bij het proces in de praktijk en andersom.
Mail: j.vangassel@mmc.nl
Mail: j.vangassel@mmc.nl
Mooi om te zien dat er zoveel community leden zijn die hun ervaring willen delen!
@Marja Engel , hopelijk wordt je op deze manier op weg geholpen.
Beste Marja,
Binnen Gelre ziekenhuizen hebben wij het klachtenproces ook in iTask ingericht.
Tevens hebben we een mobiel meldingsformulier waarmee patiënten zelf hun klachten kunnen insturen. Mocht je meer willen weten mail me dan even: e.balduk@gelre.nl
Reageer
Word lid van de Infoland Community
Heb je al een account? Log in
Welkom!
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Inloggen met LinkedInof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.