Vraag

Recente topics zonder Q&A en de Robot

  • 7 September 2020
  • 8 reacties
  • 88 Bekeken

Reputatie 6
Badge +7

Ik maak op de community altijd gebruik van de lijst ‘recente topics’. Voor mij een makkelijke manier om t.o.v. mijn laatste bezoek snel de nieuwe of gewijzigde topics even langs te scrollen.

(Aangezien ik meerdere interesses heb zijn de buttons zoals ‘meten en inspecteren’ voor mij te smal waardoor ik ze allemaal een voor een moet aanklikken, dat doe ik alleen als ik iets specifieks zoek).

Graag zou ik echter de Q&A's en ‘de robot’ wegfilteren in het overzicht. Ik heb deze mogelijkheid nog niet gevonden maar misschien bestaat hij wel?

De Q&A's en de Robot publiceren vaak op gezette tijden ineens een hele hoop, met als gevolg dit ik erg lang moet scrollen voordat ik de recente topics van mede communityleden zie.

Hiermee wil ik niet zeggen dat de Q&A's en de Robot-topics niet interessant kunnen zijn, maar graag bekijk ik die onder een aparte kop / button.

Benieuwd of anderen mijn werkwijze ook hanteren en hetzelfde ervaren of juist helemaal geen last hebben. Dan ben ik benieuwd wat jullie snelle weg is om de meest recente topics te screenen.

 


8 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Ha Sylvia

Mijn werkwijze is precies dezelfde als die van jou. Ik ga ook naar ‘Recent actieve topics’, zodat ik alle topics heb gezien. Als ik dat nl wil via de buttons dan moet ik zoveel onderwerpen openen om te kijken wat er nieuw gepost is. En inderdaad als de Robot en de Q&A’s-topics op het forum gezet worden dat is de lijst ineens heel erg lang en kost het veel scrollwerk.

(Daarnaast is het dan zo (maar dat valt eigenijk niet helemaal binnen dit topic) dat als je een topic geopend hebt en ja gaat terug naar de lijst, je dan bovenaan de lijst weer uitkomt, waardoor je weer opnieuw helemaal naar beneden moet scrollen.)

Ik zou ook graag een filter bovenaan de lijst zien, zodat ik de lijst wat kan ‘inkorten’.

Reputatie 6
Badge +7

…..(Daarnaast is het dan zo (maar dat valt eigenijk niet helemaal binnen dit topic) dat als je een topic geopend hebt en ja gaat terug naar de lijst, je dan bovenaan de lijst weer uitkomt, waardoor je weer opnieuw helemaal naar beneden moet scrollen.)

 

Oh ja, dat vind ik ook lastig!

 

Reputatie 6
Badge +7

@Hiewwaiy hoe kijk jij hier tegen aan?

Reputatie 7

Hoi Silvia en Jeske, 

 

Bedankt voor het delen van jullie feedback. Ik heb de wens om supportartikelen niet weer te geven in het '’recent actief tabblad'’ een tijd geleden al gedeeld met onze platformlevarancier. 
Helaas staat dit op kort termijn niet op hun roadmap. Ik ga even contact opnemen met onze contactpersoon om te kijken of er nog andere oplossingen/ workarounds zijn. 
 

Wat betreft de filter bovenin de lijst: ook dit zal ik met onze contactpersoon bespreken. 

 

Ik laat het jullie wat weten als ik een update hierover heb! 

Reputatie 5
Badge +8

Bedankt @Hiewwaiy voor je antwoord.

 

Reputatie 7

Zojuist contact gehad met onze leverancier: 
 

Zij gaan in Q4 aan de slag met verschillende features op het gebied van personalisatie.

Zo willen ze het mogelijk gaan maken voor iedereen om zijn/haar persoonlijke feed aan te passen naar de content waar jij geïnteresseerd in bent.

Hoe dit precies eruit komt te zien en wanneer dit gerealiseerd gaat worden is nog niet duidelijk. Zodra ik hier meer over weet, laat ik weer van me horen! Maar dit klinkt wel als de oplossing voor bovenstaand probleem :) 

 

 

 

 

Reputatie 5
Badge +8

Goed om te horen, ik loop tegen hetzelfde aan.

Zeker met wat minder tijd hiervoor, is het zonde als ik steeds zo lang bezig ben met het filteren naar wat er leeft...

Reputatie 6
Badge +7

Zojuist contact gehad met onze leverancier: 
 

Zij gaan in Q4 aan de slag met verschillende features op het gebied van personalisatie.

Zo willen ze het mogelijk gaan maken voor iedereen om zijn/haar persoonlijke feed aan te passen naar de content waar jij geïnteresseerd in bent.

Hoe dit precies eruit komt te zien en wanneer dit gerealiseerd gaat worden is nog niet duidelijk. Zodra ik hier meer over weet, laat ik weer van me horen! Maar dit klinkt wel als de oplossing voor bovenstaand probleem :) 

 

 

 

 


Fijn @Hiewwaiy , benieuwd naar de mogelijkheden

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring