Tips voor het zoeken op de Infoland Community

• 15 February 2019
  • 3 reacties
  • 610 Bekeken

Reputatie 7
  • Infoland Community Manager
  • 274 reacties

Hoe vind je nu snel de informatie waar je naar op zoek bent? Zonder dat je het hele platform moet doorzoeken? Het community platform werkt intuïtief, maar er zijn altijd handige tips die ervoor zorgen dat je snel de informatie vindt, waar je naar op zoek bent.

Tip 1: gebruik de algemene zoekbalk voor het zoeken naar specifieke onderwerpen

''Ik wil snel informatie vinden over een specifiek onderwerp''
''Ik wil snel zien of er al een idee is gedeeld over een specifiek onderwerp''

De zoekbalk stelt je in staat om snel je informatie te vinden. Door zoekwoorden in te voeren, doorzoek je direct het gehele community platform. 
Wanneer je zoekwoorden invoert en hierna op '’enter'’ drukt, kun je extra filters toevoegen aan je zoekopdracht. Zo kun je zoeken binnen een specifiek subforum of zoeken op tags. 

Tip 2: Gebruik de (populaire) tags voor een overzicht van topics

''Ik wil graag alle topics zien van een bepaalde module''

Rechts op het platform worden de populaire tags weergegeven. Als je klikt op een populaire tag, dan krijg je direct een overzicht te zien van alle topics met die specifieke tag.

Tip 3: Bekijk de subforums, die voor jou relevant zijn.

We hebben de community op een zo logisch mogelijke manier verdeeld in verschillende subforums. We kijken uiteraard continu hoe we de indeling nog beter kunnen maken voor jullie, waarbij jullie feedback leidend is. Voel je daarom vrij om je feedback met ons te delen door te replyen op dit topic.

Geen tijd om zelf te gaan zoeken? Maar wil je wel op de hoogte blijven? Lees dan deze tips.

3 reacties

Badge
De algemene zoekbalk is verdwenen? Ik kan nergens iets intypen om het forum te doorzoeken.
Reputatie 3
Badge +5
@Dorien van 't Oever

Dit probleem is bij ons bekend.

het komt alleen maar voor in Internet Explorer. De andere browsers hebben hier geen last van.

Wij hebben dit gemeld bij onze leverancier van de community software
Reputatie 7
Hoi @Dorien van 't Oever, het probleem met de zoekbalk is opgelost. Als het goed is, is de zoekbalk weer zichtbaar in Internet Explorer. Excuses voor het ongemak!

Reageer

Algemene voorwaarden | Privacyverklaring