Problemen met inloggen op de community

• 19 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 320 Bekeken

Reputatie 7
  • Infoland Community Manager
  • 244 reacties
Als je wilt inloggen op de community, dien je je gebruikersnaam en wachtwoord in te voeren.

Let op! Je gebruikersnaam is niet per se hetzelfde als je email adres.
De gebruikersnaam is de naam, die zichtbaar is op de community.
In mijn geval is dit ''Hiewwaiy''

Indien je je emailadres hier invoert, dan herkent de community de combinatie van jouw gebruikersnaam en wachtwoord niet, waardoor je niet kunt inloggen.

De gebruikersnaam heb je bij je registratie zelf gekozen. Mocht je na je registratie je gebruikersnaam willen wijzigen? Dan kun je een email sturen naar community@infoland.nl

3 reacties

Reputatie 2
Badge +3
ik blijf er ook problemen mee hebben. Heb sinds kort een nieuw profiel gekoppeld aan mijn (prive) Facebook. Dit lijkt beter te werken.
Reputatie 7
Dat is vervelend @Jikke. Kun je omschrijven wat het probleem is/was? Werd het probleem niet veroorzaakt door het invullen van je emailadres in het ''gebruikersnaam'' veld?
Reputatie 2
Badge +3
Ik weet het niet precies meer. Maar het wachtwoord/inlog combi was telkens niet goed. dan vroeg ik weer een nieuw wachtwoord aan-kon ik inloggen- en een dag later werkte het wachtwoord weer niet. Misschien dat het probleem in de gebruikersnaam zat. Ik heb het opgegeven en een nieuw account aan gemaakt.

Reageer

Algemene voorwaarden | Privacyverklaring