Infoland update gebruikersdag 2018


Reputatie 7

Tijdens de gebruikersdag van 2018 hebben wij als Infoland een update gegeven over nieuwe ontwikkelingen aan onze zijde.

Zo presenteerde Frank de nieuwste ontwikkelingen per ''Zenya module (toen nog iProva peiler)''
 

8ac1c52e-0b50-40da-a0ee-e896209d561a.jpg

 

 


Daarna heb ik met de nodige confetti dit nieuwe community platform gelanceerd :)

 

 

 

 

a88f2d91-1184-4541-ac2e-144f01241f52.jpg

 


Willen jullie de presentatie nog eens raadplegen? Dat kan. Download hem hieronder.
Hebben jullie nog vragen over ons verhaal? Stel ze dan gerust!

 

 


14 reacties

Bedankt voor de presentaties! Wanneer zijn de presentaties van de sessies beschikbaar?
Reputatie 6

Bedankt voor de presentaties! Wanneer zijn de presentaties van de sessies beschikbaar?


Welkom Cristian. De presentaties van de sessies staan ook al online op de community, maar die zijn verspeid over de diverse onderdelen, waar ze het beste bij passen. Als je de tag 'Gebruikersdag2018' gebruikt vind je ze allemaal.

Top, bedankt!
Top, die zocht ik ook, bedankt!
Goedemiddag, ik mis nog de presentatie van Kjeld.
Reputatie 6
Badge +7

 

Bedankt voor de presentaties! Wanneer zijn de presentaties van de sessies beschikbaar?

Welkom Cristian. De presentaties van de sessies staan ook al online op de community, maar die zijn verspeid over de diverse onderdelen, waar ze het beste bij passen. Als je de tag 'Gebruikersdag2018' gebruikt vind je ze allemaal.


Hoi Koen,

Ik krijg bij de tag 14 resultaten, ik mis de presentatie van Amstelring - Big Mic - Hap voor hap van Melden naar Leren. Ik zou deze graag terugzien en in contact met ze komen voor een XML-export van het meldtype voor trendanalyse van de incidentmeldingen.

Reputatie 6
We gaan even op zoek naar de missende presentaties 🙂
Reputatie 4
In de presentatie heb ik verteld over de coole nieuwe ontwikkelingen in iProva. Sommige duren nog eventjes, maar een overzicht van vernieuwingen die je binnenkort kunt verwachten in de volgende versie van iProva vind je hier: https://update.infoland.nl/2018/04/06/iprova-whats-next/
Reputatie 3
Badge +5
is er bekend wanneer de mogelijkheid "invul formulier en direct versturen via email (bestaande formulierenmodule Eskion) beschikbaar is?
Ik mis nog de presentatie van Rijnstate over risicomanagement?

is er bekend wanneer de mogelijkheid "invul formulier en direct versturen via email (bestaande formulierenmodule Eskion) beschikbaar is?


Beste @a.schols , kijk ook eens bij deze challenge. Onze product owners vragen daar om informatie over het gebruik en de toepassing van formulieren.

Ik mis nog de presentatie van Rijnstate over risicomanagement?

 


Hoi @Armanda , Inmiddels staat ook de presentatie van Rijnstate online! Je kunt hem hier vinden > Presentatie Rijnstate

 

Reputatie 6


Ik krijg bij de tag 14 resultaten, ik mis de presentatie van Amstelring - Big Mic - Hap voor hap van Melden naar Leren. Ik zou deze graag terugzien en in contact met ze komen voor een XML-export van het meldtype voor trendanalyse van de incidentmeldingen.


 @Silvia van Gils De presentatie van Amstelring staat nu ook op de community.

Reputatie 6

Goedemiddag, ik mis nog de presentatie van Kjeld.


Hoi @GerhardRitsema. Welkom. De presentatie van Kjeld is vandaag toegevoegd en kun je hier vinden.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring