Nieuws

Infoland Support - Wanneer wordt mijn bug opgelost?

  • 5 June 2019
  • 0 reacties
  • 450 Bekeken
Infoland Support - Wanneer wordt mijn bug opgelost?
Reputatie 3
Badge +3

Zolang als er software bestaat, zal er sprake zijn van bugs. Het programmeren van software is immers een complexe aangelegenheid. Infoland doet het maximaal mogelijke om het aantal bugs te beperken, door het testen heel prominent in de planning van de software ontwikkeling op te nemen. Ondanks deze inspanning blijkt het ontstaan van bugs jammer genoeg soms onvermijdelijk.
Openheid en transparantie vinden wij heel belangrijk bij Infoland. We zetten daar regelmatig stappen in. Voorbeelden zijn onze nieuwe websites: inzicht in wat we doen in onze ontwikkeling, monitoring van onze SaaS-omgeving en natuurlijk onze publieke Infoland Community. Vol trots kan ik je melden dat je nu via de supportsite ook inzicht kunt krijgen in de openstaande bugs. Nu zul je denken: “maar ik had toch al inzicht in mijn bugs?”. Dat klopt. Dit inzicht hebben we echter uitgebreid: alle bugs, in volgorde van prioriteit en met eventuele workaround.
 

Wat is het voordeel voor jou?

Met dit nieuwe overzicht krijg je inzicht in welke positie jouw bug heeft ten opzichte van de anderen. Betekent dit nu dat je precies weet wanneer jouw bug opgelost gaat worden? Nee, helaas niet. Omdat er wekelijks nieuwe bugs bijkomen en geprioriteerd worden, verandert de volgorde per week. Je kunt het vergelijken met het uitzetten van een route. Als je op pad bent, weet je wanneer je ongeveer aan gaat komen. Er zijn veel zaken die dit beïnvloeden, zoals mogelijke ongevallen, files, etc. Je kunt dan kiezen voor de file, naar huis gaan of een alternatieve route.
Tevens kun je dit overzicht gebruiken als je in Zenya tegen een onvolkomenheid aanloopt. Je kunt dan kijken of deze al bij ons bekend is en profiteren van een eventuele workaround. Het blijft voorlopig belangrijk om alsnog een ticket bij de servicedesk aan te maken. Een extra ticket zorgt ervoor dat de bug weer in ons prioriteringsoverleg besproken wordt en mogelijk een hogere prioriteit krijgt.
 

Waar kun je dit overzicht vinden?

Het overzicht “Bekende geprioriteerde bugs” is te vinden op de supportsite via https://mijn.infoland.nl/support/ onder de knop "Mijn bugs”.

Je dient hiervoor wel eerst ingelogd te zijn in de “Mijn Infoland”omgeving:

6a796d9f-464e-48bb-a138-5e42198f6b21.jpg

 

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring