Webinar

Webinar | De voordelen van interactieve documenten

• 8 juni 2021
  • 9 reacties
  • 198 Bekeken
Webinar | De voordelen van interactieve documenten
Reputatie 7
  • Infoland Community Manager
  • 270 reacties

Dit webinar heeft inmiddels plaatsgevonden. De opname vind je hieronder of via deze link,

Direct de juiste informatie vinden én begrijpen, op het moment dat het belangrijk is: dat is de kracht van Interactieve Documenten. 

Op dinsdag 22 juni van 14.00 - 14.45 uur organiseren @Bart Bolwijn en @Roy Beekhuizen een webinar, waarbij zij dieper ingaan op alle voordelen van Interactieve Documenten. We laten je stap voor stap zien hoe diverse gangbare documenten en processchema’s omgezet kunnen worden naar een Interactief Document. Daarna bespreken we samen het resultaat, waarbij we in het bijzonder aandacht geven aan het weergeven van processen in een Interactief Document.

Ben jij geïnteresseerd in het verbeteren van navigatie en leesbaarheid van processen en protocollen met Interactieve Documenten binnen Zenya DOC? Dan is dit webinar interessant voor jou. 

Meld je aan via deze link > 

9 reacties

Reputatie 4
Badge +7

Wing Yan Chong en Alex van baar hadden zich aangemeld en hebben vanochtend nog een herinnering toegestuurd gekregen met de link maar we komen via teams niet in de Webinar terecht. We hebben een machtiging nodig om deel te nemen. Heb de organisator al geappt. Helaas ……. volgende keer beter. 

Reputatie 1
Badge +2

heb dezelfde ervaring, kwam niet in meeting

Reputatie 7

Er was helaas sprake van een technisch probleem. Zodoende zullen we het webinar verplaatsen naar vandaag om 15 uur. Jullie hebben zojuist een mail hierover ontvangen met een nieuwe link. Excuses voor het ongemak! 

Reputatie 5
Badge +6

Gisteren was ik om 15 uur niet in de gelegenheid het webinar te volgen.
Ik ben wel erg benieuw naar wat verteld is. Is er al een link beschikbaar om het terug te kijken?

Reputatie 4
Badge +7

Hallo Arjo,

Hieronder de link naar de Webinar. 

Groet,

Alex van Baar

Reputatie 5
Badge +6

Dank voor de snelle actie Alex!

Reputatie 7

Je was ons te snel af @Alex van Baar :smiley:
Voor wat het waard is, het webinar is ook op de community terug te kijken. 

Wat vonden jullie van de webinar?

Reputatie 5
Badge +6

Voor gebruikers die geen of nauwelijks ervaring hebben met interactieve documenten was het denk ik heel nuttig . Zelf had ik verwacht nog nieuwe informatie op te kunnen halen, maar helaas (of gelukkig 😉 was dat niet het geval. 

Reageer

Algemene voorwaarden | Privacyverklaring