Beantwoord

Kaartenbak repliceren, kopiëren

  • 16 January 2023
  • 3 reacties
  • 37 Bekeken

Badge +5

Is er een mogelijkheid om een kaartenbak te repliceren? Niet de gevulde, maar alle eigenschappen. Dus niet een nieuwe kaart.

Wij hadden een overzicht van 2022, dit moet nog wel beschikbaar blijven voor de medewerkers en wil een nieuwe kaartenbak starten voor 2023 met dezelfde velden, alleen heeft de kaartenbak als aanvulling 2023 ipv 2022.

Hoe kan ik dat het makkelijkst doen?

Alvast bedankt!

icon

Antwoord op het topic Job Kramer 16 January 2023, 13:01

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5

Ik weet niet of het een goede oplossing zou zijn een ‘jaar’ veld aan de bestaande kaartenbak toe te voegen, en minstens voor nieuwe kaarten hier 2023 voor in te vullen. De oude kaarten kun je overigens ook vrij snel bijwerken via het bewerken in excel. Dan kun je gewoon dezelfde kaartenbak blijven gebruiken en filteren op jaar.

Reputatie 5

Helaas, dit is niet mogelijk. Je zult het handmatig moeten doen.

Badge +5

Dat heb ik zojuist wel voor een andere kaartenbak gedaan. Het zou ook een optie kunnen zijn voor deze kaartenbak, alleen is deze iets complexer omdat er medewerkers in geregistreerd staan, ze moeten kunnen opzoeken wat ze gemist hebben en hoe vaak ze aanwezig zijn geweest. Nu kunnen ze dit makkelijk zien welk auto-nummer ontbreekt, omdat er gestart is bij 1.

Bedankt in elk geval en ik ga kijken wat het handigst is.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring