Vraag

Melding inleggen naar aanleiding van deze taak gekoppeld aan meerdere kaarten.

  • 20 November 2020
  • 1 reactie
  • 84 Bekeken

Badge +1

Hallo,

ik heb een taakschema dat ik koppel aan meerdere kaarten.

Als ik deze taak dan moet afhandelen kan ik onderaan klikken op “Melding inleggen naar aanleiding van deze taak” maar dan kiest hij steeds enkel de eerste kaart waar de taak aan gekoppeld is.
Ook al laat het meldingstype selecteren van meerdere kaarten toe.
Het lijkt me logisch dat hij koppelt aan alle gelinkte kaarten en/of hij de gebruiker laat kiezen aan welke kaart?
Kijk ik ergens over of is dit niet mogelijk?

Een concreet voorbeeld: je hebt 2 identieke onderdelen die je moet kalibreren vanuit 1 taakschema (elk onderdeel heeft een kaart) en 1 van de 2 valt buiten de grenzen en je wil enkel voor die ene een melding opstarten. 

Ik weet dat ik naar de kaart kan gaan en dan van daar een melding inleggen maar dan had ik liever de knop “Melding inleggen naar aanleiding van deze taak” niet op het algemeen niveau gehad aangezien hij enkel koppelt aan de eerste kaart maar dan evt per “taak”.

 


 

Alvast bedankt!


1 reactie

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @thomas.vdp

 

Wat je beschrijft in je topic is op dit moment niet mogelijk in iProva. Je kijkt dus ook nergens overheen. 

Wel ben ik benieuwd of andere klanten dit ook zo ervaren. Wellicht zijn er ook nog goede suggesties over hoe andere klanten dit hebben ingericht.

 

Er is wel een workaround waarmee je wel 1 of meerdere kaarten kunt kiezen. Je kunt namelijk vanuit deze taak bij een specifieke regel ook verwijzing toevoegen (schakel icoontje).

Vervolgens kun je dan een verwijzing naar een nieuwe melding toevoegen (hier kies je het gewenste meldformulier, bijvoorbeeld het verbeterformulier). Op dit meldformulier (in het veld wat linkt naar de kaartenbak) kun je vervolgens zelf 1 of meerdere kaarten kiezen waar deze melding betrekking op heeft. 

Resultaat is dat melding (voor 1 of meerdere kaarten) is gemaakt, daarmee ook terug te zien is bij de kaarten en in de taak een verwijzing is opgenomen naar de melding. 

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring