Vraag

Kaarten in dezelfde kaartenbak koppelen en dit bij beide in de gekoppelde kaarten laten zien

  • 17 September 2020
  • 5 reacties
  • 122 Bekeken

Badge

Ik wil graag in een kaartenbak 2 kaarten aan elkaar koppelen. Nu lukt mij dat wel m.b.v. een veld, echter ik krijg maar bij 1 van deze 2 kaarten te zien onder het tabblad gekoppelde kaarten dat deze met andere kaarten is gekoppeld.  Ik zou graag zien dat dit bij beide kaarten gebeurt.

Bijv. DPN is gekoppeld via het veld van de kaartenbak met SAP. Dan staat bij SAP in de gekoppelde kaarten dat DPN gekoppeld is. Echter bij DPN staat dan niet onder het tabblad gekoppelde kaarten SAP. 


5 reacties

Hoi @evd,

De koppeling die bij twee kaarten automatisch de gekoppelde velden bijwerkt, is alleen beschikbaar voor kaarten uit twee verschillende kaartenbakken. Deze koppeling stel je in bij de eigenschappen van het veld:

 

Je kunt zo'n koppeling niet maken voor kaarten uit dezelfde kaartenbak.

Reputatie 1
Badge +1

Als ik kaarten via tabblad ‘Gekoppelde kaarten’  heb gekoppeld kan ik dan een rapportage hierover draaien?

Hoi @ivulink, bedoel je een rapport waarin je kunt zien welke kaarten aan een andere kaart zijn gekoppeld?

Je zou dit dan kunnen maken door een kolom met het veld voor de gekoppelde kaarten in de lijst van de kaartenbakken op te nemen en daarna de lijst te exporteren naar Excel. Je selecteert daarvoor dan de kaarten en in de knoppenbalk klik je op Exporteren > Lijst exporteren.

Reputatie 1
Badge +1

Inge, bedoel je dat ik in het overzicht van een kaartenbak kan kiezen voor een extra veld (gekoppelde kaarten). Helaas kan ik dan niet kiezen voor de gekoppelde kaart. Waarschijnlijk, omdat de gekoppelde kaart alleen gekoppeld is via tabblad gekoppelde kaarten en niet als veld in de kaart.

Hoi @ivulink,

Onze servicedesk gaat hier samen met je naar kijken.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring