Velden kopiëren binnen kaartenbakken

  • 27 February 2020
  • 4 reacties
  • 75 Bekeken

Ik wil binnen een holding diverse kaartenbakken aanmaken voor de diverse werkmaatschappijen. De velden in die kaartenbakken zijn hetzelfde. Ik heb deze velden al handmatig aangemaakt voor één van de werkmaatschappijen. Kan ik de velden die ik al aangemaakt heb in de ene werkmaatschappij kopiëren naar een nieuw aangemaakte werkmaatschappijen? 


4 reacties

Reputatie 5
  1. nee, je kunt velden niet van de ene kaartenbak naar de andere kopiëren
  2. waarom maak je een kaartenbak met dezelfde velden aan per werkmaatschappij? Is het niet logische om werkmaatschappij als veld op te nemen en alles in één kaartenbak te stoppen?

Dank voor je reactie Job.

Dit is inderdaad een optie. Ik moet nog even kijken wat de mogelijkheden dan zijn met de rechten. Helaas heeft niet iedereen toegang tot alle contracten van alle werkmaatschappijen die in de kaartenbakken staan. Daar moeten we echt onderscheid in kunnen maken. 

Reputatie 5

je kunt kiezen of je rechten instelt op de kaartenbak, of dat je rechten per kaart instelt. Je kunt ook de rechten van meerdere kaarten tegelijk wijzigen. Je zou hiermee er dus uit moeten kunnen komen.

Je moet wel goede afspraken maken over het instellen van rechten, met name als je “kaarten toevoegen in context” aan hebt staan. Standaard neemt hij dan namelijk de rechten van de kaartenbak over. Succes met de inrichting.

Dank voor je reactie Job. Ik ga er mee aan de slag. 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring