Vraag

Is het mogelijk de naam melder ( extra aangemaakt veld ) toevoegen bij add to case in outlook

  • 8 February 2022
  • 1 reactie
  • 5 Bekeken

Badge

Vraag heeft betrekking op het toevoegen van een mail aan een openstaande melding. Is het mogelijk om de naam van de melder toe te voegen als ik de melding op nummer heb opgezocht? Dit om te voorkomen dat ik de mail niet aan de juiste melding hang.


1 reactie

Reputatie 3
Badge +4

Hoi @Ilse Vissers  

 

Helaas is dit niet mogelijk.

 

Op het moment dat je daadwerkelijk vanuit Outlook een case toevoegt aan jullie Zenya / iProva, dan kun je alleen maar gebruik maken van de standaard kolommen die in deze add in staan.

 

Aangezien jij zelf als klachtenfunctionaris zelf de melder bent, staat daar altijd jouw naam.  de naam van de klager ( de feitlelijke melder ) is helaas een veld wat niet toegevoegd kan worden.

 

Hoe denken andere organisaties hierover?  Is dit herkenbaar, en zou dit een toevoeging kunnen zijn als je zelf kunt aangeven welke velden je als zoekterm wilt gebruiken?

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring