Beantwoord

Waar vind ik het overzicht "Inkomende hyperlinks"

  • 6 October 2021
  • 5 reacties
  • 110 Bekeken

Badge +1

Bij het aanmaken van een hyperlink word er verwezen naar het oververzicht "Inkomende hyperlinks" .

Deze informatie zal worden getoond als binnen een Zenya module het overzicht "Inkomende hyperlinks" wordt opgevraagd.

Over welke Zenya module gaat het dan? waar vind ik dat overzicht?
Concreet heb ik meerdere hyperlinks gemaakt naar kaarten en zou ik dus willen zien welke links er gebruikt worden…

 

Alvast bedankt,

Thomas

 

icon

Antwoord op het topic Job Kramer 6 October 2021, 13:37

Bekijk origineel

5 reacties

@thomas.vdp we hebben hier een bug voor geregistreerd.

Reputatie 5

Er is alleen bij documenten een overzicht van inkomende en uitgaande hyperlinks. Dit kun je bij een document zelf vinden of je kunt een rapport maken met overzicht over verschillende documenten.

Voor kaarten bestaan deze overzichten niet (maar ze komen wel terug in document hyperlinkrapport als er vanuit document naar een kaart wordt gelinkt).

Badge +1

Jammer, dan is het wel een heel beperkte functie.
Kan dit dan niet beter ergens vermeld worden? Dan had ik alvast minder tijd verloren met het zoeken naar iets wat er niet is ;-)

Bij het aanmaken van een Hyperlink mag de opmerking dan toch aangepast worden van “een Zenya module” naar “enkel documenten module”?

Hoi @thomas.vdp,

Kun je aangeven waar je deze tekst vindt? Dan kunnen we die aanpassen:


‘Deze informatie zal worden getoond als binnen een Zenya module het overzicht "Inkomende hyperlinks" wordt opgevraagd.’

Badge +1

In het scherm dat opent als je op “Hyperlink maken” klikt in het menu.
 

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring