Vraag

Koppeling iTask en ONS voor cliënten die uit zorg zijn

  • 25 februari 2019
  • 1 reactie
  • 111 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Wij werken met de koppeling tussen iTask en ONS. Hierbij merken we echter dat dat deze koppeling niet meer werkt zodra de betreffende bewoners/klanten uit zorg is. Dit betekend in de praktijk dat de gegevens van een bewoner/klant na een incident dat uitloopt in een calamiteit niet meer d.m.v. de koppeling opgezocht/aangevuld kunnen worden. Ik zou graag zien dat de koppeling tussen iTask en ONS uitgebreid wordt met bewoners/klanten uit zorg zodat incidenten nog tot 90 dagen nadat de betreffende bewoner/klant vertrokken/overleden is aangevuld kunnen worden met de juiste gegevens.

1 reactie

Helemaal eens met de vraag. Deze behoefte is binnen onze organisatie ook aanwezig. Het zou fijn zijn als ook cliënten (kort) uit zorg opgezocht kunnen worden via de koppeling met ONS. Dit heeft zeker toegevoegde waarde t.a.v. de leer en verbetercultuur. Zeker m.b.t. (mogelijke) calamiteiten is een volledige registratie van groot belang.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring