Koppeling iTask en ONS voor cliënten die uit zorg zijn
Wij werken met de koppeling tussen iTask en ONS. Hierbij merken we echter dat dat deze koppeling niet meer werkt zodra de betreffende bewoners/klanten uit zorg is. Dit betekend in de praktijk dat de gegevens van een bewoner/klant na een incident dat uitloopt in een calamiteit niet meer d.m.v. de koppeling opgezocht/aangevuld kunnen worden. Ik zou graag zien dat de koppeling tussen iTask en ONS uitgebreid wordt met bewoners/klanten uit zorg zodat incidenten nog tot 90 dagen nadat de betreffende bewoner/klant vertrokken/overleden is aangevuld kunnen worden met de juiste gegevens.
Helemaal eens met de vraag. Deze behoefte is binnen onze organisatie ook aanwezig. Het zou fijn zijn als ook cliënten (kort) uit zorg opgezocht kunnen worden via de koppeling met ONS. Dit heeft zeker toegevoegde waarde t.a.v. de leer en verbetercultuur. Zeker m.b.t. (mogelijke) calamiteiten is een volledige registratie van groot belang.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.