Rapportage op foto's binnen iCheck vragenlijsten

• 7 mei 2019
  • 2 reacties
  • 116 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Vaak wil men bij een kwaliteitsronde een i-check vragenlijst gebruiken en van de constatering een foto maken.
Hoe doen jullie de rapportage van deze foto's?
Wij lopen er tegen aan dat in de rapportagemodule de foto's niet mee getoond worden.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +1
@Heleen Wij zijn op dit moment met de pilot bezig. Ik heb het meteen even getest en inderdaad zie je de foto niet in de standaard rapportage. Dat is erg jammer en had ik wel verwacht. Ik heb het hierbij wel over versie 5.6.2, misschien is dit in de nieuwere releases anders?

In de excel output zie je wel een link waarna je het bestand kunt openen. Wij zouden liever miniatuurweergave in de rapportage zien. Eventueel achteraan met verwijzing naar de juiste vraag indien onder de vraag lay-out technisch lastig is.

Wij zullen voor de rapportage ook een koppeling met ons BI-systeem maken waarbij we deze informatie naar verwachting wel goed zichtbaar kunnen maken.
Reputatie 3
Badge +1
Dag @Silvia van Gils ,
Ook in de latere versies is dit niet opgelost.

Wel vervelend aangezien wij de rapportagemodule steeds gebruiken in plaats van de excel output via 'Vragenlijsten'.
En we krijgen heel erg vaak de vraag waarom er foto's getrokken kunnen worden als ze later niet mee in het rapport komen.
(We hebben nu iemand die ze nadien handmatig toevoegt, maar dat is natuurlijk echt niet handig.)
@hleijen als het mogelijk is om een link te plaatsen naar de foto in de rapportage via 'vragenlijsten', is het dan ook niet mogelijk die link te plaatsen in de rapporten via de rapportagemodule?

Wat Silvia voorstel van een miniatuuuurweergave zou natuurlijk nog beter zijn, maar ik snap dat dit misschien niet zo makkelijk te realiseren is.

Reageer