Community leden van het jaar - BEDANKT! (2019)

  • 12 June 2019
  • 3 reacties
  • 162 Bekeken

Reputatie 7
Onze community bestaat vandaag 1 jaar. En dat is mede dankzij al jullie input. De vele vragen die er zijn gesteld, de ideeën en de verschillende klantverhalen die zijn gedeeld .. dankzij jullie input is de community steeds meer gaan leven!

Er zijn bovendien 3 community leden die het afgelopen jaar de meeste likes hebben gekregen én het meest hebben gereageerd op topics van anderen. Wij willen ze hierbij even in het zonnetje zetten.

Namens Infoland, Bedankt @Silvia van Gils (98 reacties en 158 likes) @Andrei Hollevoet (69 reacties en 49 likes) en @JesseV (58 reacties en 52 likes) !!!

Wij waarderen het enorm dat jullie zo actief jullie kennis, ervaring en mening hier delen!

Dit presentje is onderweg naar jullie ...
Veel plezier!


3 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Wat een leuke verrassing! Ik heb al veel geleerd op deze community en ben eveneens ook steeds blij als ik iemand kan helpen. Ik vind de community een prachtig medium om kennis en ervaringen te delen!
Reputatie 6
Badge +7
Ook voor mij een leuke verrassing en heel attent dat er een presentje onderweg is. Dit hoeft natuurlijk helemaal niet want net als Andrei vind ik de community een heel mooi medium en wissel ik graag kennis en ervaringen uit met andere gebruikers en natuurlijk met de Infolanders!
Ik hoop dat nog meer mensen komend jaar actief deel gaan nemen.

@Andrei Hollevoet @JesseV en ik mogen aan de bak denk ik om volgend jaar weer met zulke mooie cijfers te komen 😉
Reputatie 5
Badge +8
Ha wat leuk, bedankt alvast @Hiewwaiy !

En natuurlijk ook mijn felicitaties voor @Silvia van Gils & @Andrei Hollevoet.

De laatste tijd niet zo acties geweest wegens de drukte rondom de implementatie van nieuwe meldroutes & te lopen tracers. Maar dat is ook weer een extra bak ervaring die later weer gedeeld kan worden met andere gebruikers.

En ik moet zeggen dat ik Infoland een aantal goede (door) ontwikkelingen heb zien doormaken hier, top gedaan jongens!🥇

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring