community onderzoek

Help jij het community platform te verbeteren?

Help jij het community platform te verbeteren?
Reputatie 1
Hoi allemaal,

Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Sanne Jansen en momenteel ben ik afstudeerstagiaire op de Marketing & Intelligence afdeling van Infoland. Het komende half jaar ga ik me voor mijn afstudeeronderzoek bezig houden met het verbeteren van de Infoland community.

En om de community te kunnen verbeteren heb ik jullie hulp nodig! Daarom zul je over een aantal weken een vragenlijst in je mailbox ontvangen. Met deze vragenlijst willen we graag jullie behoeftes ten aanzien van de Infoland Community in kaart brengen. Wat vind je goed en wat kan er beter?

Ook ben ik op zoek naar een aantal community leden die één op één hun mening willen geven over het community platform. Het gesprek zal maximaal een half uurtje duren en kan zowel telefonisch als op locatie bij jou.

Sta jij open voor een gesprek met mij? Dan hoor ik het graag! Laat een reactie achter of stuur een mailtje naar: s.jansen@infoland.nl

Ik kijk er naar uit om samen met jullie de community naar een hoger niveau te tillen!😀

2 reacties

Reputatie 3
Badge
Hallo Sanne,

vorig jaar hebben wij met een aantal mensen een tweetal sessie gehouden en hierin zijn vele ideeen aangedragen. Velen daarvan zie ik helaas nog niet terug op het platform. Misschien is het goed om deze ideeen nog een keer op te duiken en als startpunt te gebruiken in je afstudeer onderzoek.

Je mag mij zeker benaderen voor een één op één sessie hierover.

mvg André Smeets
Reputatie 5
Badge +1
Hallo Sanne,

Mooi initiatief. Je mag mij ook altijd benaderen.
Ik ben net als Andre vorig jaar ook bij een van de sessies geweest

groet Silvia

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen