Normkaders NEN7510 7512 en 7513


Badge

Vanuit Rijnstate zijn we op zoek naar normkaders voor de NEN5710 / 7512 / 7513 is er iemand die deze al heeft geladen en zou willen delen?


21 reacties

Hallo allemaal
Wij hebben de module iCompliance en willen graag de NEN-7510-1:2017 en NEN-7510-2:2017 koppelen. Wie wil dit met ons delen?

mvg
Resi Claessens
Lunet zorg
Reputatie 2
Badge +4
Wij willen graag de NEN7510 koppelen in iProva. Wil iemand dit met ons delen?

Met vriendelijke groet,

Gerrie de Haan
KwadrantGroep
Reputatie 3
Badge +3
Hallo allemaal,

Bijgaand NEN 7510 deel 1 en 2.


Vriendelijke groet,

Erik Balduk
Reputatie 1
Badge +2
Beste collega's,

Wie heeft de NEN-7510-1:2017 en NEN-7510-2:2017 beschikbaar voor mij?

met vriendelijke groet Peter Mijsberg Maxima Medisch Centrum
Reputatie 3
Badge +5

Wie heeft er voor ons het meest recente normkader NEN7510 ??

Reputatie 5
Badge +6

Wie heeft er voor ons het meest recente normkader NEN7510 ??

Hallo @MauriceThebe  

Bedoel je deze twee?

  • NEN 7510 2017 - 1 Managementsysteem
  • NEN 7510 2017 - 2 Beheersmaatregelen

Stuur maar een bericht als je ze wilt gebruiken.

 

groeten, 

Arjo

 

Reputatie 3
Badge +5

Bedankt @Arjo Kuiper voor de reactie!

Ondertussen ben ik in het bezit van de juiste normkaders.

Reputatie 7

Hoi allemaal, 

'’Het ministerie van VWS heeft een overeenkomst met NEN gesloten over de afkoop van een drietal NEN-normen. Het betreft NEN 7510, NEN 7512 en NEN 7513. Vanaf 1 november 2014 zijn deze normen vrij beschikbaar'’ 

Op deze website lees je er meer over. 

Reputatie 4
Badge +7

Hallo allemaal,

Bijgaand NEN 7510 deel 1 en 2.


Vriendelijke groet,

Erik Balduk


bedankt Erick voor het delen

Reputatie 3
Badge +7

Wie heeft de nieuwste versie van de NEN 7510 beschikbaar (voornamelijk tekstuele wijzigingen).

Met groet, Marja Engel

Reputatie 1
Badge +4

Wie heeft voor mij een bestand van de nieuwste versie van de NEN 7510 om in te laden in iProva als kader?

 

Alvast bedankt!

 

Groeten,

Karen

Reputatie 2
Badge +4

Hallo, ik ben ook op zoek naar de laatste versies van nen7510 deel 1 en 2. Mooiste natuurlijk inclusief vragen. In de berichten hiervoor krijg ik de indruk dat de gedeelde bestanden van Eric Balduk niet de laatste versies zijn, maar dat is ook al 2 jaar geleden.

 

Groet, Rudi Evers

Badge

Hallo allemaal,

Vanuit het AVL zijn wij op zoek naar de normenkaders NEN 7512 en NEN 7513. Heeft iemand deze al in iProva geladen en zou iemand deze kunnen delen? Alvast bedankt!

Vriendelijke groet,

Lisanne Reurings

Badge +1

Hoi Mark,

Leuk je op dit platform weer tegen te komen :relaxed:

Als het goed is, heb jij toegang tot LORENZ, de landelijke databank van de NVZ. Daarin heb ik deze week de link naar de normen, die openbaar toegankelijk zijn, gepubliceerd. 

Mocht je geen toegang hebben tot LORENZ, vraag dan bij Annemarie na hoe je toegang kan krijgen.

Hartelijke groet,

Christa Gijsbertsen

Reputatie 3
Badge +6

Hallo,

 

Als ik het goed begrijp staan deze normkader in de database van het NVZ (Lorenz). Daar heb ik (nog) geen toegang toe. Kan iemand mij toch helpen aan de normkaders  nen7510 deel 1 en 2??

Eerder is deze feed zijn ze al gepost, maar deze krijg ik niet meer gedownload.

 

Groetjes

ellen

Reputatie 5
Badge +8

Bedankt Erik voor de 7510, ik heb ze meegepikt !

NEN 7510 deel 1 en 2.zijn gratis beschikbaar, vandaar dat we die hier als bijlage kunnen toevoegen. Je kunt deze kaders importeren in je eigen Zenya omgeving.

Reputatie 1
Badge +1

@Inge Kuijpers 

Beste Inge

Bevatten deze bijlages ook de vragenlijsten? We hebben de NEN7510 kaders al in ons systeem staan, maar helaas zonder de bijbehorende vragenlijsten (net als de ISO9001). Ik heb geprobeerd om deze bijlages te importeren maar krijg dan de volgende foutmelding: 

Voor niet alle elementen in het bronbestand is een extern id gevuld. Daarom kan de optie “bijwerken” niet gekozen worden. 

Hierdoor krijg ik ook niet de optie om vragenlijsten te importeren. Hoe kan ik dit probleem oplossen? 

Hoi @Suzanne Janssen,

De bijlagen bevatten geen vragen. De optie ‘bijwerken’ kun je alleen kiezen als je een bestaand kader wilt bijwerken met een nieuwere versie. Mocht je nog problemen hebben met het importeren, dan kun je via jullie contactpersoon hiervoor contact opnemen met onze servicedesk.

Reputatie 1
Badge +1

Ok, dank voor de snelle reactie @Inge Kuijpers . Dan zit er dus niets anders op dan zelf de vragen in te voeren. 

Ok, dank voor de snelle reactie @Inge Kuijpers . Dan zit er dus niets anders op dan zelf de vragen in te voeren. 

 

Ik zie dat @Berber Werkman al wel was begonnen met het toevoegen van vragen, je zou dat gedeelte dan al kunnen gebruiken:

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring