OPNAME

ONLINE PRESENTATIE: Dijklander Ziekenhuis: De inzet van Compliance om te voldoen aan normen

• 20 June 2022
  • 6 reacties
  • 255 Bekeken

Reputatie 7
  • Infoland Community Manager
  • 281 reacties

Net als andere ziekenhuizen moet het Dijklander Ziekenhuis voldoen aan normen van verschillende (externe) instanties. Denk hierbij aan Qualicor, IGJ, en VMS. Maar hoe weet je nu of je - binnen de verschillende onderdelen van het ziekenhuis - hieraan voldoet? Waar is ruimte voor verbetering en nog belangrijker, hoe maak je dit inzichtelijk? Voor het Dijklander Ziekenhuis biedt Compliance de oplossing.

Op 14 juni 2022 deelden @Floortje  Schilderinck en @kim  Franse van het Dijklander ziekenhuis hun kennis en ervaring over de toepassing van Compliance in het Dijklander Ziekenhuis. 
Benieuwd geworden? Je bekijkt de online presentatie hieronder terug. 

6 reacties

Reputatie 5
Badge +6

@Floortje 

Wat een duidelijke en leerrijke presentatie! Op basis van jou presentatie ben ik gestart met verkennen van Compliance… Dankjewel voor de goede tips vanuit jou praktijkervaring!

Reputatie 2
Badge +4

waar vind ik de module Compliance?

waar vind ik de module Compliance?

Wanneer je een licentie hebt voor Compliance vind je deze via het hamburgermenu onder Mijn modules of Alle modules.

Meer info vind je nog in deze training:

Reputatie 2
Badge +4

waarom zie ik die module niet staan in overzicht van alle modules die Infoland aanbiedt? ik zie op jullie website alleen 

Hoi Ineke,

Hier vind je meer informatie over deze module:
Zenya Compliance Overzicht - Efficiënt voldoen aan normen (zenya-software.com)

Reputatie 2
Badge +4

dank je wel! We gaan het bestuderen

Reageer

Algemene voorwaarden | Privacyverklaring