Q&A

Kan ik de abonnementen voor meerdere gebruikers tegelijk aanpassen?

  • 30 January 2020
  • 3 reacties
  • 108 Bekeken

  • Moderator: Infoland Customer Support Engineer
  • 2441 reacties

In Applicatiebeheer > Gebruikers en gebruikersgroepen > Gebruikers kies je alle gebruikers waarvoor je de aanpassing wilt doen.

Wanneer je daarna op de knop ‘Wijzigen’ klikt, kun je kiezen voor ‘Abonnementen wijzigen (taken)’ of ‘Abonnementen wijzigen (notificaties)’.

Via deze opties kun je de abonnementen aanpassen.


3 reacties

Hoi @Annet,

Je kunt in de lijst van gebruikers de kolom ‘Gebruikersgroepen’ toevoegen en daarna filteren op deze kolom. Je filtert dan op de groep waarvoor je de abonnementen van de leden wilt aanpassen. Daarna kun je alle gebruikers in de gefilterde lijst in één keer selecteren en de abonnementen aanpassen.

 

Reputatie 5
Badge +8

Weer wat geleerd, thanks. I handig als je abonnementen “op maat” voor een groep wilt instellen zonder belasting voor alle gebruikers :fingers_crossed:

Ik zou graag een aanpassing doen voor het abonnement voor een hele gebruikersgroep. In deze groep zitten 100 personen. Volgens de beschrijving hierboven dien ik in de gebruikerslijst dan elke persoon eerst te selecteren alvorens ik hun abonnementen in 1x kan wijzigingen. Bij 3 gebruikers is dat best te doen maar voor 100 wel wat omslachtig. Ik zie niet dat ik vanuit gebruikersgroepen abonnementen voor een gedefinieerde groep kan aanpassen. Zie ik iets over het hoofd? En zo niet is dat gemakkelijk beschikbaar te maken?

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring