Q&A

Kun je voor meerdere gebruikers tegelijk een abonnement instellen?

  • 29 September 2020
  • 2 reacties
  • 117 Bekeken

  • Moderator: Infoland Customer Support Engineer
  • 2443 reacties

Dat kan als volgt:

  • Login in Zenya
  • Klik links bovenin op het hamburgermemu
  • Kies voor 'Applicatiebeheer'
  • Klik bij het kopje 'Gebruikers en gebruikersgroepen' op 'Gebruikers'
  • Vink de gebruikers aan waarvan je het abonnement van wilt wijzigen (door het vinkje aan te zetten in de eerste kolom, kun je via 'Selecteer alle 'X' gebruikers' alle gebruikers selecteren 
  • Klik vervolgens op de knop 'Wijzigen' en klik op 'Abonnementen wijzigen (taken)' of ‘Abonnementen wijzigen (notificaties)’
  • Kies voor de optie 'wijzigen (bestaande abonnementen worden overschreven)'
  • Vink de taken aan die geactiveerd moeten worden en kies een optie wanneer er een mail moet worden gestuurd.
  • Bevestig de wijziging door op 'OK' te klikken.

2 reacties

Reputatie 2
Badge +5

Ik probeerde ondertussen al een paar keer om de abonnementen (notificaties) voor een hele gebruikersgroep te wijzigen en volg daarbij de hierboven beschreven stappen. Maar wanneer ik check of de abonnementen ook daadwerkelijk overschreven werden, zie ik dat dit niet het geval is.

 

Enig idee waaraan dit zou kunnen liggen?

Reputatie 4
Badge +4

Beste @Jules De Doncker,

Dit komt door bug 64312
Ik zal van je reactie een Zendesk ticket maken en de bug hier aan koppelen zodat je op de hoogte wordt gehouden van de status van deze bug.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring