Logging in no longer works with AzureAD and ADFS

  • 21 September 2020
  • 3 reacties
  • 63 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Symptoms : Logging in no longer works via ADFS. Manual login with the Administrator account still works.

Cause: There has been a change in the authentication provider such as a new certificate.

Solution/Workaround: Load the update


Open het knowledge base article..

 


3 reacties

Question about this configuration: ADFS is able to work with primary and secondary certificates for renewing certificates: Obtain and Configure TS and TD Certificates for AD FS.

Is this method supported by Zenya as in that this automatically ‘consumes’ this new data: Partners who can consume Federation Metadata?

Reputatie 5
Badge +5

Dear @Hans van Sloun I have delegated your question to our Servicedesk in a Servicedesk ticket.

Reputatie 3
Badge +4

@Hans van Sloun 

 

Hieronder het antwoord van onze Servicedesk : Een certificaat wijziging wordt in Zenya tijdens de nachtelijke, geautomatiseerde onderhoudstaken doorgevoerd. Dus is er sprake van een Federation URL binnen Zenya, dan zal een certificaat wijziging de volgende dag zijn doorgevoerd.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring