Vraag

Organisatie structuur importeren?

  • 8 March 2021
  • 3 reacties
  • 102 Bekeken

Reputatie 1
Badge +3

Wij hebben een hiërarchische opbouw in de vorm van kostenplaatsenstructuur. Elke afdeling heeft een eigen kostenplaats.

Ik begrijp dat ik deze in zou kunnen voeren via Organisatie eenheden. Bestaat er ook een mogelijkheid onze structuur te importeren? Het gaat om een paar honderd kostenplaatsen….

Dan kunnen we dit veld ook bij het importeren meenemen.

 

Vr. gr.

Johan


3 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Dat zou inderdaad wel wenselijk zijn, maar volgens mij kan dit niet.

Goedemorgen @Johan Dik ,

 

Een eenmalige import is mogelijk. Hiervoor kun je het beste contact opnemen met je accountmanager om dit in gang te zetten. 

Een koppeling is niet gewenst omdat er dan geen invloed is op wijzigingen in iProva; wanneer in de bron een wijziging wordt doorgevoerd, wordt dit ook in iProva doorgevoerd. Dit heeft direct invloed op autorisaties en historie.

Reputatie 1
Badge +3

@Kelly de Jong Fijn! Heb Geert al even een kopie van onze structuur gemaild.

Het zou ook mooi zijn als je deze structuur kunt gebruiken om een bv een gebruikersgroep aan te maken. 

Voorbeeld:

Bij de crisisdienst wordt de search app ingericht, waardoor documenten beschikbaar komen die deze medewerkers onderweg moeten kunnen raadplegen.

Als je nu een gebruikersgroep gebaseerd op deze kostenplaats zou kunnen aanmaken, hebben alle (ook nieuwe) medewerkers van deze afdeling automatisch de beschikking over deze documenten. Dan hoef je niet steeds handmatig medewerkers toe te voegen/ verwijderen.

Zo zullen er meerdere toepassingen zijn, waarop je autorisaties wilt regelen aan de hand van een afdeling waar iemand werkt.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring