Beantwoord

We hebben binnen iProva 1 account 'Administrator

  • 25 June 2018
  • 4 reacties
  • 358 Bekeken

Reputatie 1
Badge +4
Ook mijn vraag. Ontving vanmorgen weer zo'n handig 2 wekelijks overzicht met wensen. Daar wilde ik graag positief op reageren en stemmen:

''We hebben binnen iProva 1 account 'Administrator'.
We werken met meer applicatiebeheerders en willen graag kunnen traceren wie wat heeft gedaan met het administrator account. Volgens Infoland kan dit met behulp van het IP adres, maar binnen onze organisatie heeft een gebruiker geen eigen IP adres.''

Graag hoor ik hoe ik dit nu kan doen.
Alvast bedankt.
icon

Antwoord op het topic tomcouwberghs 25 June 2018, 14:51

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1
Badge +4
Ondertussen de functie centrale rechten gevonden en volgens mij is het gelukt. Bedankt!
Reputatie 1
Badge +4
Ik heb de groep aan kunnen maken echter zie geen ''centrale rechten'' ergen staan.
Reputatie 3
Via applicatiebeheer kan je eenvoudig je gebruiker en gebruikersgroepen de nodige rechten geven.

Ga naar Applicatiebeheer -> Gebruikers en gebruikersgroepen en maak een groep 'iProva administrators' aan. Vervolgens klik je op centrale rechten en voeg je de gebruikersgroep toe en geeft deze alle rechten door de checkboxes aan te vinken.

Het zou kunnen dat je deze gebruikers ook nog wil toevoegen als beheerder van een meldingstype, in dat geval klik je op de tab 'Rechten' bij een meldingstype, scroll je naar 'Meldingstype beheerder', klik je op 'Wijzigen' en voeg je de groep 'iProva administrators' toe.

Groeten,
Tom


Aanvulling vanuit Infoland : In oudere versies van iProva heet deze optie in Applicatiebeheer 'Toegang tot beheeronderdelen'.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring