Training

Hoe beheer je persoonlijke voorkeuren (zoals afwezigheidsassistent en abonnementen) in je portaal?

  • 18 July 2018
  • 8 reacties
  • 2614 Bekeken

Reputatie 5
Badge +5

Deze keer een training die interessant is voor alle gebruikers van het portaal die meer meer willen weten over persoonlijke instellingen en voorkeuren in het portaal. 

Denk bijvoorbeeld aan: 

  • Het maken en beheren van een lijst van favoriete documenten, processen, meldformulieren en hyperlinks
  • Het instellen van e-mail abonnementen
  • Het instellen van de afwezigheidsassistent
  • De taal waarin de Zenya functionaliteiten gepresenteerd worden

Wil je graag de volledige range van persoonlijke instellingen nader verkennen, volg dan deze training.


8 reacties

Badge +1

Ik heb een vraag over de persoonlijke voorkeuren in Zenya. 

In iProva waren bij persoonlijke voorkeuren twee tabbladen beschikbaar: ‘Mijn abonnementen’ en ‘Mijn voorkeuren’. Onder ‘Mijn voorkeuren’ stonden instellingen voor onder andere:

  • aantal items per pagina;
  • aantal karakters van de samenvatting.

Deze instellingen lijken te zijn verdwenen in Zenya.

Waar kan ik deze gebruikers instellingen terugvinden?

iProva detail

 

Hoi @RLc RR - Robert,

In het nieuwe, samengevoegde scherm zijn er minder instellingen te kiezen. Instellingen die zelden werden gebruikt, zijn verwijderd en kun je dan ook niet meer op een andere plaats vinden.

Badge

Wij zijn net overgestapt naar Zenya en worden overstelp met berichten (+/- 100 per dag) van taakschema’s die afgehandeld zijn en van berichten van documenten (voor elke welkstroomstap een bericht dat deze goedgekeurd is). In iProva kon je ook voor berichten kiezen of je ze wel of niet wou. 

 

Is of wordt dit ook in Zenya beschikbaar?

Hallo @Ilse Van den Steen,

Dit betreft volgend idee waar je ook je stem op kunt uitbrengen

 

Badge +1

Als ik naar de functionaliteit “out of office” kijk, is deze mij helder voor de functionaliteiten van FLOW. Maar waar dient “out of office” voor bij documentbeheer? 

Hoi @LenaGrevinga,

Bij de overige modules is de functionaliteit beperkt tot dat je bij het selecteren van gebruikers kunt zien dat iemand ‘out of office’ is.

Reputatie 1
Badge +2

@Chaim Leunissen 

“Nog geen Zen(ya)? Ga dan naar deze training.”


De YouTube filmpjes hiervan leken mij erg handig, helaas werken ze niet bij mij

Reputatie 4
Badge +4

Hi @Martijn,

Dankjewel voor je opmerkzaamheid, we zullen dit gaan aanpassen!

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring