Training

Hoe gebruik je het 'Mijn taken'-scherm?

  • 3 December 2018
  • 4 reacties
  • 2025 Bekeken

  • Moderator: Infoland Customer Support Engineer
  • 2411 reacties

In de training over het startportaal wordt de startpagina van het portaal uitgelegd.

Vanaf deze startpagina kun je naar je eigen taken gaan. In deze training leggen we uit hoe je het takenscherm kunt gebruiken.


4 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Ik heb een vraag: wij maken ook gebruik van iQualify voor trainingen en toetsen. Nu komen taken van trainingen en toetsen te staat onder ‘geen groep' in de takenlijst. Dit lijkt me niet de bedoeling. Hoe moeten gebruikers van Zenya dan filteren op trainingen en toetsen? Dit is ook een soort taak die als type in de lijst moet worden opgenomen lijkt me. 

 

Reputatie 5
Badge +8

En dan heb ik nog een vraag: binnen Zenya zie je geen aantallen van openstaande taken/ berichten als je op je startpagina staat. Je ziet alleen een belletje en eventueel een rood rondje. Hoe wordt een gebruiker dan geattendeerd op een nieuwe taak of een nieuw bericht. Want wat als er al een ongelezen bericht of nieuwe taak in de takenlijst staat en hier komt een nieuwe taak of nieuw bericht bij en de gebruiker heeft bij abonnementen ingesteld om géén mailtjes te ontvangen: wat is dan de trigger om naar de takenlijst te gaan? Binnen iProva is het getal wat de button ‘mijn taken’ voor veel mensen een trigger om naar de takenlijst te gaan. Maar alleen een belletje rechts bovenin het beeldscherm is niet voldoende om de takenlijst te openen. En gebruikers zullen niet uit zichzelf op de takenlijst klikken om te kijken of ze nog taken hebben (want dan moeten ze ook nog wat doen :hushed:

Hoi @Berber Werkman, je eerste vraag over de iQualify taken lijkt een bug. Onze servicedesk pakt dit verder met je op.

Reputatie 5
Badge +5

Ik heb een vraag: wij maken ook gebruik van iQualify voor trainingen en toetsen. Nu komen taken van trainingen en toetsen te staat onder ‘geen groep' in de takenlijst. Dit lijkt me niet de bedoeling. Hoe moeten gebruikers van Zenya dan filteren op trainingen en toetsen? Dit is ook een soort taak die als type in de lijst moet worden opgenomen lijkt me. 

 

Dit betreft bug 63256

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring