TRAINING

Jouw startportaal: hoe werkt het?

  • 9 November 2018
  • 3 reacties
  • 10269 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Vanuit je startportaal kun je documenten en kaarten zoeken en inkijken, formulieren en vragenlijsten invullen, taken en berichten opvolgen, overzichten over andere modules openen, naar een ander portaal gaan en meer.

Wil je weten hoe intuïtief en kracht jouw startpagina is? Volg dan deze training.


3 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Als ik het goed begrijp zou ik op het 'hamburger’-knopje kunnen klikken en dan zouden de modules die ik als favoriet ingesteld heb gelijk zichtbaar moeten zijn. Dat is nu niet het geval, ik moet voor alle modules scrollen naar ‘alle modules’ en dan pas kan ik mijn modules in de rechter kolom zien. Kan ik dat aanpassen?

 

Hoi @Lagewegw,

In de linkerkolom zie je onder ‘Mijn modules’ de modules die je als ‘favoriet’ hebt aangeduid.

Wanneer je dan naar benoden scrollt, kun je via ‘Alle modules’ het rechterpaneel openen met alle modules. Daar kun je ook je favoriete modules aanpassen.

 

 

Reputatie 1
Badge +1

Hoi @Lagewegw,

In de linkerkolom zie je onder ‘Mijn modules’ de modules die je als ‘favoriet’ hebt aangeduid.

Wanneer je dan naar benoden scrollt, kun je via ‘Alle modules’ het rechterpaneel openen met alle modules. Daar kun je ook je favoriete modules aanpassen.

 

 

Ik begrijp nu hoe het bedoeld wordt. Dank.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring