Vraag

Directiebeoordeling of kwaliteitsrapportage vanuit Zenya samenstellen

• 15 November 2022
  • 0 reacties
  • 12 Bekeken

Reputatie 1
Badge +3

Hallo, 

Ik zoek een manier om de kwaliteitsrapportages ieder kwartaal en/of de directiebeoordeling aan het eind van het jaar efficient en kwalitatief in elkaar te zetten. Omdat veel informatie die erin gaat bij ons in Zenya staat of rapportages uit Zenya zijn vraag ik me af of er een manier is waarbij Zenya ons kan helpen om deze verslagen samen te stellen. Ik dacht ook aan de interactieve documenten waar ik nog niet veel ervaring mee heb, maar eens gelezen heb dat je er verschillende onderdelen in kunt zetten. 

Mijn vraag aan jullie is: Heeft iemand ervaing met het slim gebruiken van Zenya om verslagen te maken?

Wat ik zou willen (er vanuit gaande dat alles mogelijk is 🤣)

• Ieder hoofdstuk is apart te maken, maar wel samen te voegen of te selecteren en als totaal in PDF te exporteren
  • Ieder hoofdstuk kan geselteerd worden of deze mee moet in de export
  • Ieder hoofdstuk kan aan een andere eigenaar of schrijver gekoppeld worden
  • Rapportages en documenten die onderdeel zijn van deze verslagen zijn te koppelen waardoor de inhoud op 1 plek bijgewerkt kan worden, maar wel op beide plekken te lezen is. Niet met een link naar het andere document maar een niet te bewerken kopie. 
  • Vaste vormgeving voor het hele document in te stellen zodat het niet uitmaakt dat verschillende mensen verschillende onderdelen aanleveren, het eind resultaat is uniform
  • Vooraan is een totaal inhoudsopgave die aangepast wordt aan de hand van de inhoud
  • Per hoofdstuk is te zien wat de status is: of deze up to date is of niet aangewerkt wordt of nog niets is gebeurd. 

Hopelijk is er iets mogelijk. 

Eveline

0 reacties

Geen reactie

Reageer

Algemene voorwaarden | Privacyverklaring