Vraag

Grafieken overzichtelijk weergeven via het dashboard

  • 6 October 2021
  • 8 reacties
  • 193 Bekeken

Badge

We gebruiken momenteel het dashboard van zenya voor grafieken van interne audits, veiligheidsrondes, incidentmeldingen,… 

Als een medewerkers nu naar het dashboard gaat, krijgen ze heel veel  grafieken te zien. Hierdoor is het soms wat zoeken naar de juiste grafieken.  Ik zou graag in het dashboard onderverdelingen maken (resultaten interne audits, resultaten meldingen patiëntveiligheid, resultaten klachten,...) om medewerkers snel naar de juiste resultaten te navigeren. Is dit mogelijk? Of hoe houden jullie een mooi overzicht in het dashboard of management informatie? 


8 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Hallo @Sanne VL,

Zodra je een nieuw diagram of een bestaande diagram aanpast, kun je bij 'Diagramdefinitie’ het veld 'Diagramcategorie’ invullen.
Hiermee kun je een onderverdeling maken (zie bijlage voor een voorbeeld)

Is je vraag hiermee beantwoord?

Badge

Dat is inderdaad wat ik zou willen. Maar bij ons staat het veld “diagramcategorie” niet bij diagramdefinitie (of moeten we dat eerst ergens toevoegen. Zie foto. 

 

Hoi @Sanne VL,

Dat ziet er anders uit dan verwacht, ik zet dit door naar onze servicedesk.

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb dit probleem ook, maar dan met de (platte) rapportages. De dynamsiche heb ik netjes onderverdeeld, maar ik zie niet hoe ik datzelfde kan doen met de andere rapportages.

Hoi @Elke de Boer,

De diagramcategorieën worden nu alleen gebruikt voor de diagrammen en niet voor de ‘gewone’ rapporten. Je zou een idee kunnen toevoegen om deze categorieën ook voor de rapporten te kunnen gebruiken.

Reputatie 3
Badge +4

Deze melding betreft een bug in onze Software.

 

je kunt deze bug volgen: https://mijn.infoland.nl/bugs → zoeken op 64082

Reputatie 2
Badge +3

Hoi,

 

Ook bij Microvida constateer ik dat ik de dynamische rapporten niet kan groeperen.

Wat is de verwachte oplossingstermijn van deze bug? 

 

Groet Lia Hazen

Hallo @Lia Hazen,

De bug is laag geprioriteerd en staat op de backlog. Er is niet bekend in welke versie deze bug opgelost zal worden. Je kunt de status van de bug volgen via https://mijn.infoland.nl/bugs/

 

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring