Training

Melden via de Capture app - laat medewerkers melden via smartphone of tablet

  • 4 March 2019
  • 6 reacties
  • 1022 Bekeken
Melden via de Capture app - laat medewerkers melden via smartphone of tablet
  • Moderator: Infoland Customer Support Engineer
  • 2411 reacties

Hoe kun je medewerkers eenvoudig laten melden via de Capture app? In deze training leggen we dat uit. Als je locatiegegevens wilt gebruiken in de app, kijk dan ook bij de training over het toevoegen van locaties aan organisatie-eenheden of lijstwaarden.


6 reacties

Reputatie 2
Badge +6

Duidelijk en informatief filmpje, alleen jammer dat ik het niet als groot scherm kan bekijken, 

Hoi @Inge Herfs 

Wanneer je de training opent in een nieuw venster, kan dat wel.

 

Badge +1

Wij maken gebruik van meerdere mobiele meldformulieren, zoals Transmuraal incident melden en klachtenformulier. Deze formulieren zijn beschikbaar op websites zodat patiënten en huisartsen een melding in te dienen. Nu willen we ook gebruik maken van de app zodat medewerkers een VIM in kunnen dienen. De medewerkers moeten alleen het VIM formulier in beeld krijgen en niet de andere twee mobiele meldformulieren. Is dat in te stellen?

Het TIM en VIM mobiel meldformulier zitten in dezelfde workflow. 

Hallo @Leeanne,

 

Als de ander meldformulieren in hetzelfde meldingstype zitten dan is het niet mogelijk om die niet te tonen aan de mobiele melder.

De enige mogelijkheid om deze niet te tonen is ze op te nemen in een ander meldingstype (een kopie van het eerste).   Hiervoor heb je mogelijk wel nog een extra meldingstype licentie nodig. Dit is afhankelijk van het licentiemodel dat jullie hebben.

Reputatie 2
Badge +6

Kunnen externen via de app een melding inleggen? Hoe moeten zij zich aanmelden in de app? 

Hoi @Inge Kuijpers,

Je kunt alleen via de app melden als je een gebruikersaccount in Zenya hebt. Waarschijnlijk hebben externen dit niet. Zij kunnen melden via het ‘mobiel formulier'.

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring