Onderzoek

Hulp gezocht van de iProva ‘mijn takenscherm’ gebruikers

• 23 mei 2019
  • 19 reacties
  • 707 Bekeken
Hulp gezocht van de iProva ‘mijn takenscherm’ gebruikers
Reputatie 1
Hallo allemaal!

Ik ben Selime en ben momenteel bezig met een afstudeerproject bij Infoland op de afdeling Product Development. Ik studeer de opleiding ICT & Media Design aan de Fontys hogeschool in Eindhoven.

Mijn afstudeerproject gaat over het verbeteren en gebruiksvriendelijk maken van het iProva ‘mijn takenscherm’. Dit kan ik natuurlijk niet alleen. Om dit zo goed mogelijk te doen en er iets tofs van te maken, heb ik hulp nodig van de gebruikers.

Op de community zijn er ook al diverse topics geweest over het scherm:
Ik ben op zoek naar eindgebruikers en beheerders die graag hun ervaringen over dit scherm met mij willen delen d.m.v. een face-to-face interview. Als het mogelijk is zou ik graag ook een kijkje willen nemen hoe dit scherm door onze klanten gebruikt wordt.

Dit onderzoek loopt van 27 mei tot en met 5 juli. Je kunt voor deelname een mailtje sturen naar s.ozturk-tekin@infoland.nl of hieronder een reactie plaatsen.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

19 reacties

Mij mag je benaderen hoor. Deel graag mijn ervaringen en ideeën om er een beter bruikbaar mijn takenscherm van te maken.
Reputatie 3
Badge +1
Heel graag! Wij ervaren in de huidige opzet van het Taken menu problemen, wil graag meewerken aan verbetering
Reputatie 2
Hallo Selime,

je mag mij hiervoor benaderen. Er zijn natuurlijk altijd puntjes die verbeterd kunnen worden 🙂
Reputatie 6
Badge +1
Hoi,

Je mag @Anja van der Cruijsen hiervoor benaderen, beheerder en tevens intensief gebruiker van alle modules.
Ze denkt graag mee want ze ziet wel een aantal punten die nu heel fijn zijn en waar ze dagelijks tegenaan loopt.
Reputatie 1