Onderzoek

Hulp gezocht van de iProva ‘mijn takenscherm’ gebruikers

• 23 mei 2019
  • 19 reacties
  • 707 Bekeken
Hulp gezocht van de iProva ‘mijn takenscherm’ gebruikers
Reputatie 1
Hallo allemaal!

Ik ben Selime en ben momenteel bezig met een afstudeerproject bij Infoland op de afdeling Product Development. Ik studeer de opleiding ICT & Media Design aan de Fontys hogeschool in Eindhoven.

Mijn afstudeerproject gaat over het verbeteren en gebruiksvriendelijk maken van het iProva ‘mijn takenscherm’. Dit kan ik natuurlijk niet alleen. Om dit zo goed mogelijk te doen en er iets tofs van te maken, heb ik hulp nodig van de gebruikers.

Op de community zijn er ook al diverse topics geweest over het scherm:
Ik ben op zoek naar eindgebruikers en beheerders die graag hun ervaringen over dit scherm met mij willen delen d.m.v. een face-to-face interview. Als het mogelijk is zou ik graag ook een kijkje willen nemen hoe dit scherm door onze klanten gebruikt wordt.

Dit onderzoek loopt van 27 mei tot en met 5 juli. Je kunt voor deelname een mailtje sturen naar s.ozturk-tekin@infoland.nl of hieronder een reactie plaatsen.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

19 reacties

Mij mag je benaderen hoor. Deel graag mijn ervaringen en ideeën om er een beter bruikbaar mijn takenscherm van te maken.
Reputatie 3
Badge +1
Heel graag! Wij ervaren in de huidige opzet van het Taken menu problemen, wil graag meewerken aan verbetering
Reputatie 2
Hallo Selime,

je mag mij hiervoor benaderen. Er zijn natuurlijk altijd puntjes die verbeterd kunnen worden 🙂
Reputatie 6
Badge +1
Hoi,

Je mag @Anja van der Cruijsen hiervoor benaderen, beheerder en tevens intensief gebruiker van alle modules.
Ze denkt graag mee want ze ziet wel een aantal punten die nu heel fijn zijn en waar ze dagelijks tegenaan loopt.
Reputatie 1
Nice! Heel fijn om te zien dat jullie willen mee denken. Binnenkort kunnen jullie een mailtje verwachten met daarbij de verdere informatie. Hartelijk dank voor de reacties en aanmeldingen!
De topic staat nog open, er zijn altijd meer deelnemers welkom 😄
Reputatie 2
Mij mag je benaderen.
Reputatie 1
Badge +1
Je mag mij benaderen, ik heb vooral interesse in het opschonen van "mijn taken". Ik krijg veel gebruikers vragen over mijn taken.

@Marja Engel
Reputatie 1
@Marja Engel kan je een mailtje naar mij sturen? Dan krijg je een reply met de verdere informatie 🙂
Reputatie 6
@Andrei Hollevoet, @Berber Werkman, @Gerlof Zou dit onderzoek ook interessant voor jullie zijn?
Reputatie 4
Badge
@Andrei Hollevoet, Zou dit onderzoek ook interessant voor jullie zijn?

Je mag mij gerust benaderen, hoewel ikzelf hier geen problemen mee ervaar, weet ik dat anderen hier inderdaad een meer moduleerbaar overzicht in wensen
Reputatie 4
Badge +1
Je mag binnen het Ommelander ziekenhuis @Hilma Verschoor benaderen voor dit onderzoek. Onze gebruikers maar ook onze documentbeheerders hebben de nodige opmerkingen en vragen over de takenlijst, dus graag!
Reputatie 1
Heel fijn dat er meer deelnemers zich aanmelden, alle beetjes helpen 😀
@Andrei Hollevoet en @Hilma Verschoor Kunnen jullie een mailtje naar mij sturen?
Reputatie 4
Badge
Je mag mij ook benaderen. Ik stuur pb.
Reputatie 3
Badge
Er zijn al aardig wat reacties; maar mocht je nog iemand nodig hebben mag je mij ook benaderen.

Groet,
Gerlof Huntelerslag
Ziekenhuis Nij Smellinghe - Drachten
Hoi, je mag mij ook benaderen. Gr. Sabine
Reputatie 1

UPDATE:

Hallo lieve deelnemers!

Gister heeft het laatste interview plaatsgevonden. Ik wil iedereen bedanken die heeft deelgenomen aan dit onderzoek. Dankzij jullie kan ik het opkomende prototype beter in kaart brengen 😄.

Er gaat in de toekomst een tweede onderzoek plaatsvinden. Dit onderzoek gaat over het gebruikersgemak van het prototype, het doel van dit onderzoek is om het prototype te optimaliseren voor de (intensieve) gebruikers van het takenscherm. Naar verwachting zal het in september zijn.

(nieuwe) deelnemers aan dit onderzoek zijn van harte welkom! Als je samen met je collega’s hierin wilt en kunt mee doen hoor ik het graag.

Aanmeldingen zijn welkom via de mail : s.ozturk-tekin@infoland.nl

Ik hou jullie via de community op de hoogte 🤗.
Hoi, je mag mij gerust benaderen voor input!
Hi Selime, je mag mij ook benaderen!
Reputatie 1

Start tweede onderzoek:

Hallo allemaal!

Zoals jullie weten komt het tweede onderzoek van het takenscherm eraan. Aan de hand van het eerste onderzoek heb ik alle feedback van de gebruikers verzameld en deze samen met mijn team/collega’s besproken, gediscussieerd en vervolgens passende realiseerbare ideeën uitgewerkt.

Op dit moment worden deze ideeën omgevormd tot een werkende prototype. Deze prototypes worden in het tweede onderzoeksmoment gebruikt om ervaringen van de deelnemers te verzamelen. Deze ervaringen en feedbacks worden gebruikt om het prototype te verbeteren, zodat jullie een fijn werkende takenscherm krijgen 😄 !

Het tweede onderzoek gaat met een conference call plaatsvinden tussen 11 september tot 11 oktober. Nieuwe en bestaande deelnemers zijn van harte welkom! Stuur voor deelname een mailtje naar mij s.ozturk-tekin@infoland.nl

P.S. Het is mogelijk om meerdere malen aan dit ondezoek deel te nemen. Dit kan erg handig zijn om resultaten te vergelijken die leiden naar nieuwe veranderingen of beslissingen in het prototype. Deelnemers zijn natuurlijk hier vrij in om te kiezen. Vermeld aub in de mail of dit voor jou mogelijk is en of je dit wilt.

Alvast bedankt 💪 !

Reageer