Beantwoord

Waar is een overzichtelijk overzicht van alle release notes ed voor een upgrade te vinden?

  • 5 July 2018
  • 6 reacties
  • 373 Bekeken

Reputatie 3
Badge +7
Het zoeken naar de benodigde informatie voor de voorbereiding van een upgrade zowel systeem eisen ed als functionele veranderingen is lastig.
Het zou mooi zijn als dit in een overzicht beschikbaar is.
icon

Antwoord op het topic Marcel Maertens 5 July 2018, 11:55

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Hoi Marja, welkom!

Ik zou je willen adviseren om te kijken op de volgende link : https://update.infoland.nl/

Hier staat alle relevante informatie met betrekking tot updates overzichtelijk vermeld.
Reputatie 3
Badge +7
@Marcel Top dat is wat ik zoek. Is dat nieuw?
Reputatie 3
Badge +4
@Marja ,

Dat is inderdaad nieuw
Reputatie 5
Badge +8

Ik wil hier graag nog even op reageren:

Als je naar update.infoland.nl gaat, zie je vooral de laatste twee updates groot in beeld (in dit geval 5.13 en 5.12). Als je de scroll-balk aan de rechterkant over het hoofd ziet, dan is niet duidelijk dat je onder ‘ben jij altijd up-to-date?’ vorige releasenotes kunt vinden. Je ziet, los van de scrollbalk, namelijk niet dat er nog meer informatie op de pagina staat. 

Misschien kan de lay out van de pagina worden veranderd, zodat beter zichtbaar is dat er veel meer informatie staat dan alleen de eerste buttons en de ‘ben jij altijd up-to-date?'.

 

 

Reputatie 6
Badge +7

Bedankt voor de feedback @Berber Werkman. We hebben er meteen even naar gekeken en de pagina wat ‘compacter’ gemaakt.

Reputatie 5
Badge +8

Dank je wel @hleijen, wat mij betreft is de pagina nu veel duidelijker en zie je direct dat er veel meer informatie aanwezig is op de pagina!

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring