Gaat Zenya SaaS ook jouw organisatie ontzorgen?

  • 13 June 2018
  • 3 reacties
  • 1026 Bekeken

Reputatie 6
Badge +7

Steeds meer organisaties laten zich ontzorgen en kiezen ervoor om niet meer alle software in eigen huis te houden en zélf te onderhouden; zij kiezen voor software as a service (SaaS). De leverancier neemt alle zorgen voor het up-to-date, beschikbaar en veilig houden van de software uit handen.
Infoland biedt die mogelijkheid ook al vele jaren voor Zenya. 

Is jouw organisatie ook toe aan ontzorging, maar twijfel je of Zenya SaaS ook voor jouw organisatie een passende oplossing biedt? Of zit je met vragen over veiligheid of privacy?
Daarover praten we in dit topic.

Precies daarover hebben we gesproken op de gebruikersdag op 12 juni.
De belangrijkste slides uit deze presentatie vind je hieronder terug.

Neem vervolgens vooral ook een kijkje op deze pagina voor uitgebreide informatie over de volgende aspecten:

  • security & privacy
  • betrouwbaarheid & continuiteit
  • updates & releases
  • techniek & systeemeisen
  • integratie met andere systemen
  • service & support.


Waar staat jouw organisatie?
Welke vragen of zorgen wil je delen met de community?


3 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Wij maken gebruik van Dedicated Hosting en dat bevalt goed !
Het enige wat we hoeven te doen is de afspraak te maken voor de update, ff testen op de testomgeving en groen licht geven voor de productieomgeving, werkt prima ! Wat de kosten betreft, laat het totale kostenplaatje tussen eigen servers+beheer en hosting maar eens uitrekenen 😎
Reputatie 2
Badge +1
Hoi Emile,

Ik denk dat je het nog wel eens aangenaam kan verrassen. 😎
Als je wilt dat ik het eens voor je ga doorrekenen weet je me te vinden.

gr Gertjan
Reputatie 6
Badge +7
Wij maken gebruik van Dedicated Hosting en dat bevalt goed !
Het enige wat we hoeven te doen is de afspraak te maken voor de update, ff testen op de testomgeving en groen licht geven voor de productieomgeving, werkt prima ! Wat de kosten betreft, laat het totale kostenplaatje tussen eigen servers+beheer en hosting maar eens uitrekenen 😎



Hoi Emile,

dedicated hosting is al een mooie stap. Wat ik me afvraag, is hoe jouw organisatie aankijkt tegen de overstap van dedicated hosting naar iProva SaaS.
Eigenlijk zijn er dan twee belangrijke verschillen:
  1. de updates worden volgens een vaste cadans uitgerold, i.p.v. op aanvraag. De mogelijkheid tot 'even testen' blijft echter aanwezig, zoals in mijn presentatie aan de orde kwam.
  2. Het wordt prijstechnisch nog een stukje interessanter. Bij dedicated hosting staan er (het woord zegt het al) servers speciaal voor jouw organisatie opgesteld, en die betaal je. Bij iProva SaaS maak je samen met 100+ andere organisaties gebruik van één grote infrastructuur, waardoor je profiteert van de grote schaal en dus goedkoper uit bent.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring