Veelgestelde vragen over van on-premise naar SaaS

  • 20 September 2018
  • 4 reacties
  • 1532 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

We krijgen veel vragen die gaan over de overgang van Zenya on-premise naar onze SaaS omgeving.

Alle informatie over de migratie van on-premises naar SaaS en een FAQ met de meest gestelde vragen is hier te vinden:

Zenya - Informatie over migratie van on-premises naar SaaS

Mocht je vraag niet beantwoord zijn, stel deze dan hieronder!


4 reacties

Reputatie 1
Badge +4

Hallo @Gertjan Baarda,

Twee vragen mbt de overgang naar de cloud:

  1. Read-only modus kan worden gebruikt voor beheerstop iProva. In het stappenplan wordt genoemd dat een aantal aspecten binnen iProva technisch niet zijn af te dwingen, zoals opmerkingen plaatsen, leesbevestigingen, statistieken mbt hits op docs etc. Heb jij een lijst van deze ''etc'? Waar moeten wij onze gebruikers over informeren tijdens de beheerstop?
  2. Blijven de ingestelde Favorieten bestaan ondanks wijziging in de URL's?

 

Vriendelijke groeten,

Anniek

Reputatie 2
Badge +1

Hoi @Anniek Stroomer 

  1. Zo'n lijst heb ik niet beschikbaar. Ik zou communiceren dat alle wijzigingen die men doorvoert zoals opmerkingen en leesbevestigingen tijdens de beheerstop niet worden meegenomen. Overigens duurt een beheerstop (van de productiemigratie) zelden langer dan een dag.
  2. Ja, ook de recent gelezen documenten etc. 
Reputatie 2
Badge +4

Hallo,

Wat zijn de taken van Technisch Applicatie Beheer na overgang naar de SaaS?

Klopt het dat zij nog zorg moeten dragen dat de iProva client beschikbaar is voor de koppeling tussen iProva en Office 365/Pro Plus?

Zijn er meer zaken die zij nog moeten blijven doen?

En hoeveel tijd zullen ze daar op jaarbasis aan kwijt zijn?

Ik hoor het graag,

Groet,

Jop Helleman

 

 

Reputatie 2
Badge +1

Voor lokaal geïnstalleerde Office suites is inderdaad de iProva client nodig, echter heb je deze al uitgerold in je organisatie vanwege de on-premise iProva. Voor Office Online is er geen clientsoftware nodig.

Verder beperken de werkzaamheden zich het beheer van de bulkexporten voor noodprocedures. 

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring