Vraag

Afbeeldingen / Stroomdiagrammen uit 'Documenten' koppelen in meldformulieren werkt enkel voor enkele weken

  • 5 August 2019
  • 1 reactie
  • 105 Bekeken

Reputatie 5
Badge +8
We gebruiken nu geruime tijd in 'Meldingen' (iTask) formulieren wat links naar documenten uit 'Documenten' (iDocument). Veelal uitleg rondom het meldtype, stukken over het beleid en classificatie voor afhandelaren, etc. Dit wekt allemaal zoals verwacht.

Nu hebben we ook voor de VIM meldingen een overzichtstabel die mensen die niet regelmatig melden te helpen bij het juist classificeren van hun melding. En een afbeelding is daarbij toch handiger dan een tabel met uitleg.

Ik weet dat afbeeldingen officieel niet ondersteund zijn in iTask tot op heden. Weet wel dat er een topic hier over was en men het bijna unaniem zou willen zien als nieuwe functie in iTask. In dit geval was een hyperlink naar een plaatje uit mediabeheer van iDocument echter voldoende. Dus dat hebben we toegevoegd.

Nu werkt dat de eerste paar weken prima. Je klikt de link aan, er opent zich een nieuw scherm als een pop-up, de afbeelding wordt getoond, men bekijkt die en scoort hun melding.
Maar om onverklaarbare reden werkt deze link na ongeveer 2 weken niet meer. Ik snap het nog bij een nieuwe gepubliceerde versie van de afbeelding. Maar het werkt ten alle tijden maar een paar weken.

Daarna wordt een nieuw venster geopend met daarop enkel een ":(" oftewel een 😠
Een beetje vreemd, maar men snapt deze "foutcode" wel. En laat het mij dan weer weten, ik herstel het door de link te verversen, maar binnen dezelfde maand gaat het weer kapot.

Kan ik hier nog iets aan doen om het te corrigeren? Of moet ik toch maar weer gaan verwijzen naar een document waarin een stroomschema of afbeelding wordt gebruikt? Sommige gebruikers raken dan alleen "verdwaald" in dat nieuwe iProva tabblad denkende dat hun melding tot dusver weg is.

1 reactie

Hoi @JesseV, we gaan dit op onze servicedesk voor je uitzoeken.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring