Beantwoord

Deadline voor concept na documentcontrole

  • 9 February 2021
  • 3 reacties
  • 68 Bekeken

Badge

Hallo,

In één van onze document is het veld 'Deadline voor concept na documentcontrole' aanwezig. Deze staat van bij geen enkele van de andere documenten. Wat betekent dit en hoe kun je dit instellen?

 

icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 11 February 2021, 07:41

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi @Jacomijn,

Wanneer je een gepubliceerd document gaat controleren, kun je aangeven dat het document aangepast moet worden. Er wordt dan een nieuw concept gemaakt (als dat er nog niet was) en Je kunt dan een deadline aangeven voor de conceptversie. Dat is de deadline die je hier ziet.

Badge

Hi @Inge Kuijpers ,

Bedankt voor je reactie, maar volgens mij stuur je de uitleg voor het 'te controleren voor’ veld. Ik ben op zoek naar uitleg over het veld 'Deadline voor concept na documentcontrole', welke ook bij workflow staat maar een apart invoer veld heeft (zie screenshot van mijn originele vraag). Ik kan nog steeds niet vinden wanneer dit veld ingevuld wordt en waarom het wel beschikbaar is bij dit ene document en niet bij de andere documenten

Hoi @Jacomijn,

Het veld dat je aangeeft, wordt ingevuld tijdens het controleren van de gepubliceerde versie. Wanneer je dan kiest voor het maken van een nieuwe conceptversie, kun je het invullen:

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring