Vraag

Documenten - problemen HTML bij copy pasten van inhoud

  • 5 March 2021
  • 1 reactie
  • 52 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Beste


Ik wou eens horen of er nog klanten zijn die problemen hebben met de HTML documenten in iDocument (vrije web documenten/sjablonen HTML).

Wij hebben het voorbije jaar heel wat problemen ervaren met de inhoud van deze html documenten. Wij gebruiken deze veel gezien dit voordelen heeft voor de medewerkers (opent onmiddellijk, inhoudstabel <> Word document is extra klikken).

Indien we hier tekst of afbeeldingen in plakken (copy-paste) van een ander Word document of website geeft dit altijd problemen. Bij het opslaan van dit document is opeens heel de inhoud weg/leeg. We hebben het frequent voor dat een volledig document ‘weg’ is en dan moeten we telkens via een ticket vragen om de inhoud ergens te gaan terughalen (vaak informatie weg).

 

In het begin hadden wij hier nooit problemen mee en gingen we ook inhoud gaan kopiëren en plakken. De oplossing die geboden wordt is dat we niet meer mogen kopiëren en plakken, wat niet gebruiksvriendelijk is (steeds tussenstap nodig van een kladblok).

 

Alvast bedankt!


1 reactie

Reputatie 5
Badge +8

In het begin hadden wij ook problemen met vrijweb docs i.c.m. office docs word/excel.

Het werkt het beste als het doc direct in HTML gemaakt wordt, maar meestal krijg je van gebruikers een office versie aangereikt. Daarom gebruiken wij de vrijweb modus steeds minder en weer meer de office variant. Dan maar een keer mee klikken :-), en mbt de snelheid vraag ik me af of men dit merkt !? 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring